Gå til innhold

[Løst] Mobil som tåler litt?

KAvley

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til en touch mobil som tåler et trøkk? Har fått i oppdrag å finne en mobil til min kjære bror, som er klumsete og ødlegger det meste etter en kort periode. Vet ikke om det er for mye å spørre etter en mobil som tåler et par fall i bakken uten at skjermen knuses. Merke, operativsystem etc. er ikke så viktig, så lenge det ikke er iphone det er snakk om.

Tråder som dette har sikkert vært postet tusenvis av ganger før, beklager for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I hvert fall ikke iPhone og i hvert fall ikke iOS.

Må det være smartphone? Hvis ikke, så kjøper du den 199,- / 299,- kroners Nokia telefonen som selges på alle tele-sjapper.

Haha, artig. Hadde hvertfall holdt en stund.
Lenke til kommentar

Kjøp en sånn her: http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/HTCONEBLACK/htc-one-smarttelefon-sort

Og så smekker du på en sånn her: http://www.multicom.no/HTC-ONEe-COMMUTERe-STEEL-BLUE-e-ACCS-OTTERBOX/cat-p/c/p6014533

Det hadde hvertfall jeg gjort utføra det du spør etter ;-)

Hvorfor den telefonen i grunn? Tåler den ekstra mye? Jeg hadde heller kjøpt en Sony Xperia Z, eller en Samsung Galaxy S4 Active. De aller fleste nye telefonene fra Sony er vanntette, det samme er S4 Active. Da kan man heller vurdere å kjøpe ekstra beskyttelse for å beskytte mot støtskade.

Lenke til kommentar

Hvorfor den telefonen i grunn? Tåler den ekstra mye? Jeg hadde heller kjøpt en Sony Xperia Z, eller en Samsung Galaxy S4 Active. De aller fleste nye telefonene fra Sony er vanntette, det samme er S4 Active. Da kan man heller vurdere å kjøpe ekstra beskyttelse for å beskytte mot støtskade.

Har du lest første posten? Han vil ha no som tåler en trøkk. Å da ville jeg kjøpt htc one til kanonpris på lefdal med otterbox som tåler en trøkk og vel så det.

Lenke til kommentar

Har du lest første posten? Han vil ha no som tåler en trøkk. Å da ville jeg kjøpt htc one til kanonpris på lefdal med otterbox som tåler en trøkk og vel så det.

Hvis han er ute etter en mobil som tåler litt - hva er da i prinsippet best:

1) Vanntett mobil + tilsvarende eske som beskytter mot støt

2) Vanlig mobil + eske som beskytter mot støt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...