Gå til innhold

kjøp av ny bærbar 4000-8000

Anbefalte innlegg

Hei! første innlegg her:

er på utkikk etter ny bærbar pc, har idag en Acer Aspire-4810T fra 2009. Har vært veldig fornøyd med denne som en pc til hverdagsbruk, bra batteritid, god skjerm og rask nok til de fleste gjøremål (ikke gaming). Nå da denne har begynt å bli treig, har VELDIG dårlig batterilevetid og diverse... ønsker jeg ny hverdagslaptop.

ønsker en laptop mellom 4 og 8 tusen, må ha bra batterilevetid, skjerm og lyd er viktig. Er veldig skeptisk til windows 8, da jeg mener dette er noe som i praksis fungerer best på tablets/nettbrett. kom gjerne med erfarnger. mulig å finne bra laptop med win 7 eller annet?

på forhånd, takk for alle svar!

:thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da kommer pc-mac diskusjonen igang ja, er ikke noe fan av mac/apple, unødvendig å betale masse penger for ting man ikke trenger?!? en mac er vel bra på bilde/filmbehandlig men om man ikke driver med det så blir det vel som å kjøpe seg årskort på Elexia om man kun løfter vekter?

Lenke til kommentar

Min livsfilosofi er at man får det man betaler for, enkelt og greit.

Den har 10 timer batteritid, god skjerm og er kjapp til alt av gjøremål. Og siden du sa at du ikke gamer, så var det nettopp en Macbook Air som virket ideelt for ditt bruk.

Så i stedet for at du er kritisk mot Apple, så bør du heller ta deg en tur ut på butikken og prøve den, så forstår du godt hva jeg mener med at det blir en stor oppgradering fra Acer(yuk!).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...