KingInTheNorth Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Trenger meg et par nye bukser i Kristiansand område. Er veldig tynn, og har tynne ben. 180 høy, 60 kg. Sett litt på nudie Jeans osv, hvordan anbefaler dere dem? Kan gjerne bruke 1000-1500 på en fin bukse, men da skal det være en fin en. Er det noen merker eller typer dere kan anbefale, er også åpen for å bestille fra nett. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har du sett på Acne? De pleier å ha godt utvalg, som regel mange fine jeans med god kvalitet. Ofte veldig slim fit synes ihvertfall jeg, og prisklassen er vel rundt det du etterspør. De har en nettbutikk du kan sjekke ut. Synes de fremstiller klærne sine dårlig på bildene de bruker, men ser bedre ut i virkeligheten spør du meg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Favorittjeansene mine er rådenimsbuksene mine fra NN07. De er vel innenfor budsjettet ditt også. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Prada sine bukser er deilige og solide. NVM: var over pris. Nei Tiger kanskje. Husker ikke hva de ligger på. Ellers har du Diesel. Endret 28. oktober 2013 av Lami Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er NN07 små i størrelsen? Jeg er vant til bukser med litt stretch i. Bruker størrelse 34 i livet, hvor de sitter litt tight på lårene etter de har blitt strekt ut litt. Prøvde NN07 i størrelse 36, men de var veldig stramme på lårene, og løse på leggene. Selv er jeg stor fan av Diesel, spesielt Tepphar modellen. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 NN07 er ganske normale i størrelsen imo. Alle buksene jeg har derfra er 29 i livet, som er det jeg vanligvis bruker. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 NN07 sine rådenim har veldig lite stretch. Hvis de er løse på leggene og stramme på låra, ville jeg ha prøvd en annen modell. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 liker godt nudie sine jeans, ligger på ca 1200. mye bedre kvalitet enn diesel og levis vil jeg si, samt mange gode passformer Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvordan er Levis i forhold til de merkene dere har nevnt her? Kvalitet/pris forhold. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det forrige paret med Levis-jeans jeg hadde gikk opp i skrittet etter 5 måneder, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Dersom dere kunne valgt uavhengig av prisklasse, hvilket merke mener dere er best? Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 3sixteen eller A.P.C skal være veldig gode. Sikkert noen andre merker som er bedre. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Naked and famous skal visst være veldig gode. Ellers finnes det 100 japaske denimmerker som antagelig har helt syk, kvalitet, men som også koster skjorta. Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvordan er Levis i forhold til de merkene dere har nevnt her? Kvalitet/pris forhold. Levis er piss. Hadde tre par og alle revnet opp i skrittet. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Nudie "Tight Long John". Kjøp et par som sitter som et skudd, da mener jeg ubertight... de har stretch og utvider seg rimelig fort. Jeg bruker vanligvis 30 i vidde, men har 27 i de. De funker til alt, og er slim stort sett hele veien ned til tærene. Endret 30. oktober 2013 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå