Gå til innhold

Videosamtale kostbart


Anbefalte innlegg

Hei jeg tok å prøvde meg på noen video samtaler etter å ha snakket med Necom.no chat at bruker en WiFi så koster det ikke noe ekstra,og ellers så skulle dette gå av databruken som evt. er inklusiv i abonementet.

 

Men fikk regning på spesifisert bruk av videosamtale, jeg hadde WIFI på men den jeg sankket med hadde det antakeligvis ikke, virket fint dette men koster jo en del eksta utover smart abonemanget jeg har haos netcom.no

 

Kan noen bekrefte om jeg gjør noe galt eller er det bare slik før jeg sjekker opp med Netcom.no

 

Galaxy Note 3

 

Griffin

Endret av griffin95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du videosamtale i f.eks skype og er koblet til wifi koster det ikke noe.

 

Bruker du den innebygde videotelefontjenesten som er på mobilen din vil den bruke netcom sitt nett selv om du er tilkoblet wifi, og da går tellerskrittene fort.

 

Hvilket program eller app brukte du til videotelefoni når det ble så dyrt?

Lenke til kommentar

Hei igjen, jo jeg bruker standard telefon med video og jeg kan bruke også skype men det krever jo at motparten er loget på. Og dsuten var nå spørsmålet mitt at dette koster penger med videosamtale med eller uten bruk av WiFi.

Saken var jo at hvis en har MB inkl. i abonnementet så skal det gå av dette inntil grensen er nådd. Men hos meg så får jeg en spesifisert regning på video bruk. Nå nettopp har jeg igjen testet med og uten WiFi men Netcom forbruk er ikke kommet inn enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...