Daehli Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei det er første gang jeg prøver meg i linux :oops: så jeg har litt problemer med Nvidia driverene (GeForce TI 4600) Jeg kjører SuSE 8.2 så jeg lasta ned "NVIDIA-Linux-x86-1.0-4496-pkg2.run" og leste: ftp://download.nvidia.com/XFree86/Linux-x...4496/README.txt Jeg logget meg inn som root, og skrev i consollen: sh NVIDIA-Linux-x86-1.0-4496-pkg2.run men jeg får opp meldingen, lignede:Filen eller mappen finnes ikke. Jeg lasta ned filen til desktop, er det derfor? Hvilken mappe må man laste ned til? Takk Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei det er første gang jeg prøver meg i linux :oops: så jeg har litt problemer med Nvidia driverene (GeForce TI 4600) Jeg kjører SuSE 8.2 så jeg lasta ned "NVIDIA-Linux-x86-1.0-4496-pkg2.run" og leste: ftp://download.nvidia.com/XFree86/Linux-x...4496/README.txt Jeg logget meg inn som root, og skrev i consollen: sh NVIDIA-Linux-x86-1.0-4496-pkg2.run men jeg får opp meldingen, lignede:Filen eller mappen finnes ikke. Jeg lasta ned filen til desktop, er det derfor? Hvilken mappe må man laste ned til? Takk Hvis det er første gangen du bruker Linux, er ikke NVidia-driverne spesielt lette å legge inn. SH-fila har gjort det betydelig lettere, men det gjenstår enda mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå