Sir-Allistair Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Han burde absolutt få vite det mtp gjentakelsesfare. Spørsmålet er vel(dersom hun nekter), hvem han velger å tro på. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Strengt tatt har du ingen garantier for at det bare er dere fire (faktisk fem) som vet. Det er bare et tidsspørsmål om når det lekker som en sil fra den som ble "begunstiget". En hemmelighet slutter å være hemmelig når det er flere enn en som kjenner den. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 En hemmelighet slutter å være hemmelig når det er flere enn en som kjenner den. To personer kan jo dele hemmelighet, så den der kan vi stryke. Noe er en hemmelighet når informasjon holdes unna bestemte andre personer (eller alle andre generelt). Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Dette er sitatfusk! Man må skille mellom hemmeligheter og informasjon man vil hemmeligholde for andre. Om noen spør om de skal fortelle deg en hemmelighet, er det da fortsatt en hemmelighet? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja. Hvis person A forteller en hemmelighet til person B, er det da fremdeles ikke en hemmelighet for person C? Han vet jo ingenting. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det trodde nok også person A i TS. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vet dama at du vet det? isåfall kan du tvinge henne til å gi deg en bj også Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vet dama at du vet det? isåfall kan du tvinge henne til å gi deg en bj også Morsomt he he he Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Jeg hadde ikke nølt med å si ifra. Sånn er jeg, og sånn vil jeg at ALLE mine venner skal være. Hadde en "venn" holdt noe slikt skjult, så hadde jeg først tatt meg av typen, så av vedkommende. Latterlig å i det hele tatt tenke på om man skal si ifra eller ikke. Selvfølgelig skal du det!!! hadde ikke du likt å vite det selv ?? Endret 1. november 2013 av Lady_A Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg ville ha fortalt det jeg også. Dette er som du sier en skikkelig drittpakke du har fått i fanget, men det er din aller beste venn. Jeg hadde blitt ufattelig skuffet om en god venn av meg hadde gått over lengre tid med såpass vital informasjon for meg og mitt vedkommende uten å fortelle meg det. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Vil ikke anbefale utpressing, men regner med at det var et forsøk på å være morsom Har det skjedd noe mer her? Jeg hadde fortalt min beste venn, men det har jeg allerede skrevet om tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har noen foreslått at TS kan fortelle det til personen som var utro, at hun/han vet hva hun/han gjorde? Og be han/hun si det til kjæresten sin? Utro-personen har hatt sin sjanse til å fortelle det, men gi personen et lite push. Da kommer i hvert fall den detaljerte sannheten med årsak/grunn/unnskyldning fram, og ikke bare ord fra et rykte som fort kan bli verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå