Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatisteksamene nærmer seg

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet, i hvert fall dere som skal opp, eksamene nærmer seg med stormskritt. Min første eksamen er allerede 7nov og 8nov. Engelsk og samfunsfag. Er det noen andre som skal opp i de fagene? Tenkte vi kunne dele tips. Skal også opp i r1, 1p og engelsk skriftlig. Samtidig går jeg vg3. Merker på kroppen at dette er tungt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som dere sikkert vet, i hvert fall dere som skal opp, eksamene nærmer seg med stormskritt. Min første eksamen er allerede 7nov og 8nov. Engelsk og samfunsfag. Er det noen andre som skal opp i de fagene? Tenkte vi kunne dele tips. Skal også opp i r1, 1p og engelsk skriftlig. Samtidig går jeg vg3. Merker på kroppen at dette er tungt.

Gruer meg skikkelig til 1P!

Lenke til kommentar

Har selv Kjemi 1 12 nov, bio 1 14 nov og S1 28 nov. Merker at jeg begynner å bli sliten. Går samtidig i vg3 så fagene her blir litt nedprioritert kan man si. Har heldigvis 2. termin til å fokusere fult på avgangsfagene.

Satser forsatt på fagene, men nedprioterer jeg også. Går liksom ikke etter 6ere denne terminen. Øver egentlig ikke så mye på 1p og r1. Venter til jeg er ferdig med engelsk og samf eksamene, men det skal bli tøft å få en 4 på r1. Føler geometrien ikke sitter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...