Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg har laget en nettside! www.sitesurfdesign.com

 

Jeg ønsker å få kritikk og høre hva andre synes var bra og hva som var dårlig.

 

Dere kan dele kritikken opp sånn:

 

Design: 1-5

Ryddighet: 1-5

Brukervennlighet: 1-5

Diverse: hva du vil.

 

Takk for alle tilbakemeldingen :)

 

Mvh Erlend Johnsen

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har laget en nettside! www.sitesurfdesign.com

 

Jeg ønsker å få kritikk og høre hva andre synes var bra og hva som var dårlig.

 

Dette har du spurt om før, nærmere bestemt for tre uker siden, og det burde klare seg for en god stund. Jeg kan ikke se at siden har endret seg siden sist heller.

Lenke til kommentar

 

Dette har du spurt om før, nærmere bestemt for tre uker siden, og det burde klare seg for en god stund. Jeg kan ikke se at siden har endret seg siden sist heller.

 

Den har ikke forandret seg nei.....

 

Den jeg spurte om vurdering først var bare en test, for å prøve noe nytt, men det ble ikke så stor sukse. Så jeg gikk heller videre med den originale som nå er www.sitesurfdesign.com. Så den er ganske forandret....

 

Dette er den gammle nettsiden:

5nITCUW.png

Lenke til kommentar

Har du gitt margin (altså i pixler) eller er den satt til % eller auto? Funker på 1920x1080, men ved lavere oppløsninger legger hele siden seg til høyre.

 

Ellers liker jeg ikke at banneret er venstrejustert når alt annet er centered, og menyen virker som den er for synssvake (knappene er veldig store). Ellers ser jeg ikke poenget med reklamebanneret (eller hva det er) øverst på siden og de tilfeldige bildene nedover... Hvorfor er det forresten et bilde med en sirkel rundt et kontaktskjema fra en annen nettside?

 

Ellers ser det fint ut, skriftstørrelser og fonter er ok, men jeg er generelt ikke fan av midtjustert skrift i tekstbokser - det er mye lettere å lese tekst når det er venstrejustert. Personlig ville jeg nok ikke valgt lysegrønt theme med oransje lenker, men det er vel en smakssak. Om du vil ha komplementærfarger, monokromatiske farger o.l som "fungerer" med hverandre, kan du bruke Adobe Kuler.

 

Midtjustert skrift

 

 

Ellers liker jeg ikke at banneret er venstrejustert når alt annet er centered, og menyen virker som den er for synssvake (knappene er veldig store). Ellers ser jeg ikke poenget med reklamebanneret (eller hva det er) øverst på siden og de tilfeldige bildene nedover...

Ellers ser det fint ut, skriftstørrelser og fonter er ok, men jeg er generelt ikke fan av midtjustert skrift i tekstbokser - det er mye lettere å lese tekst når det er venstrejustert. Personlig ville jeg nok ikke valgt lysegrønt theme med oransje lenker, men det er vel en smakssak. Om du vil ha komplementærfarger, monokromatiske farger o.l som jeg synes fungerer med hverandre, kan du bruke Adobe Kuler.

Hva var lettest å lese?

 

 

 

Synes det ser veldig bra ut til å være selvlært, så kudos!

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523

Milevis bedre enn det gamle designet, that's for sure. Det er dog et par ting jeg ikke skjønner:
1) Hvorfor, som andre har påpekt, tilpasser du ikke siden så de som ikke har Full HD også kan se den slik den burde ses?
2) Hvorfor har du kopiert skjemaet som ligger på hobbynerden.net til bruk på din egen side - og attpåtil demonstrert dette ved å ta et skjermskudd fra den siden og ringe rundt med rødt?

3) Hvorfor har du strødd bildene dine rundt her og der på siden sånn at de ikke gir noen mening i innholdet? Det måtte da være bedre å ha en egen seksjon for fotografi?

 

Utover det er siden helt grei. Ikke noe magisk, fungerer greit til det siden er laget for.

Lenke til kommentar

Milevis bedre enn det gamle designet, that's for sure. Det er dog et par ting jeg ikke skjønner:

1) Hvorfor, som andre har påpekt, tilpasser du ikke siden så de som ikke har Full HD også kan se den slik den burde ses?

2) Hvorfor har du kopiert skjemaet som ligger på hobbynerden.net til bruk på din egen side - og attpåtil demonstrert dette ved å ta et skjermskudd fra den siden og ringe rundt med rødt?

3) Hvorfor har du strødd bildene dine rundt her og der på siden sånn at de ikke gir noen mening i innholdet? Det måtte da være bedre å ha en egen seksjon for fotografi?

 

Utover det er siden helt grei. Ikke noe magisk, fungerer greit til det siden er laget for.

 

1) Jeg jobber med saken for øyebliket.

 

2) Jeg laget skjemaet for hobbynerden.net (gratis), og jeg ville bare vise et eksempel på hva jeg mente.

 

3) Ja, når jeg tenker over det så ser det litt snålt ut...

 

Men, takk for tilbakemeldingen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...