Erendsj Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei jeg har laget en nettside! www.sitesurfdesign.com Jeg ønsker å få kritikk og høre hva andre synes var bra og hva som var dårlig. Dere kan dele kritikken opp sånn: Design: 1-5 Ryddighet: 1-5 Brukervennlighet: 1-5 Diverse: hva du vil. Takk for alle tilbakemeldingen Mvh Erlend Johnsen Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Design: 3.5 Ryddighet: 4 Brukervennlighet: 3 (Er ikke så glad i sider hvor man må scrolle) Alt i alt ikke så værst. Ser lovende ut. Lenke til kommentar
Erendsj Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Design: 3.5 Ryddighet: 4 Brukervennlighet: 3 (Er ikke så glad i sider hvor man må scrolle) Alt i alt ikke så værst. Ser lovende ut. Ja, kan se den, du bruker headeren som vanelig bare det kan være litt uvanelig for noen. Jeg skal legge til en mer smooth slide. Lenke til kommentar
Dundas Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei jeg har laget en nettside! www.sitesurfdesign.com Jeg ønsker å få kritikk og høre hva andre synes var bra og hva som var dårlig. Dette har du spurt om før, nærmere bestemt for tre uker siden, og det burde klare seg for en god stund. Jeg kan ikke se at siden har endret seg siden sist heller. Lenke til kommentar
Erendsj Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Dette har du spurt om før, nærmere bestemt for tre uker siden, og det burde klare seg for en god stund. Jeg kan ikke se at siden har endret seg siden sist heller. Den har ikke forandret seg nei..... Den jeg spurte om vurdering først var bare en test, for å prøve noe nytt, men det ble ikke så stor sukse. Så jeg gikk heller videre med den originale som nå er www.sitesurfdesign.com. Så den er ganske forandret.... Dette er den gammle nettsiden: Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tips; Gjør linken klikkbar, eller så gidder ikke folk å sjekke. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Hele siden er helt til høyre på skjermen min. Gir derfor en totalscore på 1/5 Endret 28. oktober 2013 av Pescado Lenke til kommentar
Erendsj Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Åja, hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Det har ikke med nettleser å gjøre, men med skjermoppløsning. Har du ikke sjekka siden din i lavere oppløsning? Tipper du har skjerm med bredde 1920 px, men det er ikke alle som har... Endret 28. oktober 2013 av Mr D Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 1/5 http://gyazo.com/a1de68606a582dae657e0308faeff28b.png Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Har du gitt margin (altså i pixler) eller er den satt til % eller auto? Funker på 1920x1080, men ved lavere oppløsninger legger hele siden seg til høyre. Ellers liker jeg ikke at banneret er venstrejustert når alt annet er centered, og menyen virker som den er for synssvake (knappene er veldig store). Ellers ser jeg ikke poenget med reklamebanneret (eller hva det er) øverst på siden og de tilfeldige bildene nedover... Hvorfor er det forresten et bilde med en sirkel rundt et kontaktskjema fra en annen nettside? Ellers ser det fint ut, skriftstørrelser og fonter er ok, men jeg er generelt ikke fan av midtjustert skrift i tekstbokser - det er mye lettere å lese tekst når det er venstrejustert. Personlig ville jeg nok ikke valgt lysegrønt theme med oransje lenker, men det er vel en smakssak. Om du vil ha komplementærfarger, monokromatiske farger o.l som "fungerer" med hverandre, kan du bruke Adobe Kuler. Midtjustert skrift Ellers liker jeg ikke at banneret er venstrejustert når alt annet er centered, og menyen virker som den er for synssvake (knappene er veldig store). Ellers ser jeg ikke poenget med reklamebanneret (eller hva det er) øverst på siden og de tilfeldige bildene nedover... Ellers ser det fint ut, skriftstørrelser og fonter er ok, men jeg er generelt ikke fan av midtjustert skrift i tekstbokser - det er mye lettere å lese tekst når det er venstrejustert. Personlig ville jeg nok ikke valgt lysegrønt theme med oransje lenker, men det er vel en smakssak. Om du vil ha komplementærfarger, monokromatiske farger o.l som jeg synes fungerer med hverandre, kan du bruke Adobe Kuler. Hva var lettest å lese? Synes det ser veldig bra ut til å være selvlært, så kudos! Endret 28. oktober 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Milevis bedre enn det gamle designet, that's for sure. Det er dog et par ting jeg ikke skjønner:1) Hvorfor, som andre har påpekt, tilpasser du ikke siden så de som ikke har Full HD også kan se den slik den burde ses?2) Hvorfor har du kopiert skjemaet som ligger på hobbynerden.net til bruk på din egen side - og attpåtil demonstrert dette ved å ta et skjermskudd fra den siden og ringe rundt med rødt? 3) Hvorfor har du strødd bildene dine rundt her og der på siden sånn at de ikke gir noen mening i innholdet? Det måtte da være bedre å ha en egen seksjon for fotografi? Utover det er siden helt grei. Ikke noe magisk, fungerer greit til det siden er laget for. Lenke til kommentar
Erendsj Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Milevis bedre enn det gamle designet, that's for sure. Det er dog et par ting jeg ikke skjønner: 1) Hvorfor, som andre har påpekt, tilpasser du ikke siden så de som ikke har Full HD også kan se den slik den burde ses? 2) Hvorfor har du kopiert skjemaet som ligger på hobbynerden.net til bruk på din egen side - og attpåtil demonstrert dette ved å ta et skjermskudd fra den siden og ringe rundt med rødt? 3) Hvorfor har du strødd bildene dine rundt her og der på siden sånn at de ikke gir noen mening i innholdet? Det måtte da være bedre å ha en egen seksjon for fotografi? Utover det er siden helt grei. Ikke noe magisk, fungerer greit til det siden er laget for. 1) Jeg jobber med saken for øyebliket. 2) Jeg laget skjemaet for hobbynerden.net (gratis), og jeg ville bare vise et eksempel på hva jeg mente. 3) Ja, når jeg tenker over det så ser det litt snålt ut... Men, takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå