Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kommer kaktusen min til å vokse mer? Hvor fort vokser den?

Anbefalte innlegg

Jeg vet hva dette høres ut som og jeg vet at det neste jeg skal si nå gjør ikke saken noe bedre. Uansett: Det er snakk om en helt vanlig innekaktus. Den er mørk grønn og ca 20 cm lang og jeg kommer ikke på hva den heter. Den ser helt vanlig ut og har ingen forgreninger eller blomster. Bare masse pigger.

Er det noen som vet hva den heter? Kommer den til å vokse mer? Og i såfall; Hvordan får jeg den til å vokse og hvor mye kan jeg få den til å vokse, og hvor fort vokser den sånn ca?

Seriøst jeg holder på å daue av latter når jeg leser dette :rofl:

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, glad i planter du EvilSeagull? Leste nettopp om bonsaitreet ditt :)

Tilbake til topic. Har selv 2 kaktuser. For at de skal bli større har jeg kjøpt en flaske med kaktus næring.

Det er også viktig at katusen har plass å vokse i. Derfor kan det være lurt å bytte potte hvis den har lite plass.

Kaktusen blir nok større, men hvor høy den kan bli aner jeg ikke. Er usikker på hovr fort kaktusen vokser. En venn av meg har en kaktus som har blitt ganske så stor nå, men hun har hatt den i mange år.

Håper svaret mitt var til litt hjelp :)

Endret av -Twix-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, glad i planter du EvilSeagull? Leste nettopp om bonsaitreet ditt :)

Tilbake til topic. Har selv 2 kaktuser. For at de skal bli større har jeg kjøpt en flaske med kaktus næring.

Det er også viktig at katusen har plass å vokse i. Derfor kan det være lurt å bytte potte hvis den har lite plass.

Kaktusen blir nok større, men hvor høy den kan bli aner jeg ikke. Er usikker på hovr fort kaktusen vokser. En venn av meg har en kaktus som har blitt ganske så stor nå, men hun har hatt den i mange år.

Håper svaret mitt var til litt hjelp :)

Kjekt med planter. Det begynte med at jeg skulle kjøpe et appelsintre til moren min i bursdagspresang. Så fikk jeg øye på alle de eksotiske plantene og trærne de hadde så det endte med at jeg fylte opp et par handlevogner. Målet er å gjøre om stua til en jungel :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...