Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Noen som vet om et lite kabinett med gode kjølingsmuligheter? enten det er vifte eller vannkjøling. Eller et midi tower med god mulighet for vnnkjøling. Det er bare aktuelt å kjøpe fra norske sider. Gi meg linker Endret 28. oktober 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 mulig å utdype dette litt bedre? som f.eks hvilke komponenter du har fra før/hva du er ute etter å få plass til? hvilken HK standard du har/vil ha (ATX, M-ATX eller M-ITX). et forslag på midi tower er jo fractal design R4 som er et litt stort midi tower med gode kjølingsmuligheter og god støydemping som fremdeles har en fornuftig pris. cooler master har også endel kabinetter med gode kjølingsmuligheter men er mer åpne løsninger som vil gi litt mer støy. både fractal design og cooler master har mindre kabinetter med god plass til større komponenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Tenker jeg skal ha nye deler når jeg kjøper, så hovedkort er ikke så nøye for det kjøper jeg samtidig med kabinettet. Blir nok å ha haswell prosessor så det blir jo kort som passer med den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Corsair 350D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå