gudaman Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Går nå på vg3 og dette liker jeg dårlig. Er det mulig at jeg kan lese på egenhånd og ta privatisteksamen i alle fagene som jeg har på vg3? Endret 28. oktober 2013 av gudaman Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det kan du fint gjøre! Men det bør være siste utvei. Det er ekstremt tungt å ta mange fag som privatist på kort tid og samtidig få gode karakterer. Det krever mye av deg. Trenger du bare firere er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Går nå på vg3 og dette liker jeg dårlig. Er det mulig at jeg kan lese på egenhånd og ta privatisteksamen i alle fagene som jeg har på vg3? Ta norsk som deltidselev slik at du får standpunkt. Tror det er det verste faget å ta som privatist. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Det er bedre å gå VG3, og det er for sent å melde seg opp til privatisteksamen i år, så da må du vente til neste år. Du risikerer at eksamenene tar sted på samme dato, og da må du vente ytterligere et år før du kan begynne på universitetet (hvis det er planen). Det er verdt å gå hele VG3. Nå nærmer det seg jul uansett, så da er det bare et par måneder igjen. Blir bare dumt å gi seg nå. Endret 30. oktober 2013 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg kan av erfaring si at det er ikke noe å anbefale.. Gikk halve vg3 og droppet ut og det er noe jeg har angret på siden. Har forøvrig tatt alle fagene som gir studiekompetanse som privatist, men det er TUNGT! Og om du skal ha gode karakterer samtidig som du tar fagene fortløpende så er du enten et geni eller bare usosial Gå VG3 om du har mulighet til det! Du vil ikke angre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå