Øystein.F. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Romskipspelet har hatt si sterkaste veke sidan folkefinansieringa starta.Star Citizen håvar framleis inn millionar Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Moderatormelding Jeg har nå fjernet samtlige kommentarer. Diskusjonen og kommentarer skal omhandle artikkel, og ved diskusjon om reklametvang så kan dere diskutere det her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536827&view=getlastpost 1 Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det stemmer ikke helt at det neste målet for finansieringa er på 27 mill. Det blir alltid låst opp et eller annet hver gang man treffer en million... husker ikke helt hva det skulle være ved 26 mill, men et eller annet er det;) Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 $26 Million goal: Enhanced Capital Ship Systems – In addition to the command and control systems we’ve already outlined, we’re going to expand capital ship functions! Lead a damage control team to fight fires and repair key systems during battle, control internal bulkheads to slow boarders and man a number of consoles, like navigation and engineering, that will make commanding a capital ship feel even more immersive. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Det neste målet på Star Citizen-finansieringsplanen er Banu Merchantman som blir låst opp når spelet har samla inn 27 millionar dollar. Ein Banu Merchantman er ein handelsmenn som reiser rundt i verdsrommet for å drive handel med både menneske og andre skapningar. For å få det riktig, så er neste målet på 26 millioner dollar: "Enhanced Capital Ship Systems – In addition to the command and control systems we’ve already outlined, we’re going to expand capital ship functions! Lead a damage control team to fight fires and repair key systems during battle, control internal bulkheads to slow boarders and man a number of consoles, like navigation and engineering, that will make commanding a capital ship feel even more immersive." Etter det jeg har forstått, så er 27 millioner dollar målet et nytt skip. Da 23 millioner dollar ble passert, annonserte de at de skulle lage ett scouting/exploration skip fra alien-rasen "Xi'an". Nå gjør de også det samme med en annen alien-rase "Banu", men denne gangen et handelsskip. Størrelsen er uklart, så om det blir et slags Freelancer skip, eller på størrelse med en Starfarer, er ikke godt å si. Endret 28. oktober 2013 av Zlinga 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Vil tro at mye av det som ikke er oppnådd enda vil komme inn i spillet før eller siden med updates. Dette spillet blir stort og hvis det får den sukseen folk håper på, så vil de ha fint med råd til å få på plass litt mer Endret 28. oktober 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Skulle vurdert å kjøpe litt mer hvis jeg hadde noen som helst formening om hvor vanskelig det blir å tjene seg opp skip og utstyr i spillet. Det er litt vel dyrt å kjøpe ting man ikke vet hvor "verdifulle" er synes jeg. Stive priser. 3 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja, nå blir det make or break for denne karen. JEg tenker det at et så stort budsjett er en velsignelse, men det må jo også være et voldsomt forventningspress? Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ser bra ut. Får kose meg med X : Rebirth til jeg kan teste SC! 1 Lenke til kommentar
Forked Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Gleder meg til dette. Vet noen når alpha kommer? Blir x: rebirth på meg og frem til da :-) 1 Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Gleder meg til dette. Vet noen når alpha kommer? Blir x: rebirth på meg og frem til da :-) Sist jeg hørte så var det snakk om alpha simulatoren rundt 1q 2014. Det kan godt hende jeg tar feil på dette da, uansett så har spillet vert i utvikling i 1 år nå (begynte selvfølgelig med betraktelig lavere budsjett) så de kan ta seg god tid om nan sammenligner med andre storlanseringer. Endret 28. oktober 2013 av Rainmaker91 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Sist jeg hørte så var det snakk om alpha simulatoren rundt 1q 2014. Det kan godt hende jeg tar feil på dette da, uansett så har spillet vert i utvikling i 1 år nå (begynte selvfølgelig med betraktelig lavere budsjett) så de kan ta seg god tid om nan sammenligner med andre storlanseringer. Tenker du på dogfighting alpha så er denne ment å komme allerede nå i desember! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Så lenge det er like bra eller bedre enn Freelancer så blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jepp, det er riktig. Romkamp-alfaen kommer i slutten av desember. Den kommer som et tillegg/patch til den eksisterende hangar-modulen, slik at man da kan starte opp romskipene, åpne hangardørene og fly ut i rommet for å prøve seg mot andre i kamp. Det blir saker det! Jeg er spent på hvilke(t) solsystem vi vil få adgang til å reise til i denne alfaen. Selv om dette er bare test på romkamp håper jeg det blir minst ett "ferdig" system vi kan få se og oppleve, uten at vi kan lande på noen av planetene selvsagt. Kart: http://starcitizen.mojoworld.com/StarMap/# Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Singelplayer delen kommer til og bli veldig bra. Mer skeptisk til mmo delen da den virker alt for tilgivende,dvs alt for liten penalty ved tap av skip osv sånn det virker nå hvertfall. Har pledga 140dollar og tror det er vel verdt det. Har ufattelig mange timer bak meg med Privateer og Freelancer,som var og er konge spill. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Singelplayer delen kommer til og bli veldig bra. Mer skeptisk til mmo delen da den virker alt for tilgivende,dvs alt for liten penalty ved tap av skip osv sånn det virker nå hvertfall. Har pledga 140dollar og tror det er vel verdt det. Har ufattelig mange timer bak meg med Privateer og Freelancer,som var og er konge spill. Du tenker i forhold til mmorpg hvor du bare får respawn mer eller mindre? det kan ikke være for store tap når man mister et skip heller, om det er det så mister man straks store deler av massene (omtrent bare hardcore brukere igjen). Slik jeg har forstått det så blir det uansett snakk om at man mister skip permanent om man ikke forsikrer de. Dette virker som et fint kompromiss ettersom man må betale for forsikring for å kunne få et nytt skip om ditt sprenger. Du skal ikke se bort i fra at prisen på forsikring også øker ettersom du mister flere skip. Det er iallefall mine tanker, men så eksisterer det jo også de som vil ha ting vanskeligere. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det er riktig at man må kjøpe nytt skip dersom det ikke var forsikret. Forsikringen blir dog ikke dyr, sier de. Dessuten tar det lengre og lengre tid for å få igjen et skip på forsikringen hvis du mister det flere ganger. Vi vet ikke hvor lange disse tidsintervallene blir, men det har gått rykter om at man på det verste kan forvente å vente flere dager på å få nytt skip. Derfor er det lurt å ha et annet skip i reserve. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hehe de har nok enormt press på seg nå for å gi ut det "perfekte" combat space sim til PC ja Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Finner jeg ut at dette blir "Pay to win" eller at man må kjøpe alt mulig stæsj i tillegg til spillets ordinære pris, så ender jeg nok med å piratkopiere singleplayer delen. Men viser det seg å være utrolig bra og jeg ikke kan dy meg å prøve multiplayer, da blir det nok kjøp. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Star Citizen blir ikke "Pay to Win". Det har CIG og Chris Roberts sagt mange ganger. Men mange hevder det likevel ... så det kommer vel an på øyet som ser. Noen ganger når man ikke frem med informasjon fordi folk har bestemt seg på forhånd at "slik er det". Jeg kunne godt listet opp en rekke punkter for hvorfor SC ikke er P2W, men jeg orker ikke å ta den debatten enda en gang. LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå