Gå til innhold

Star Citizen håvar framleis inn millionar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

$26 Million goal:

 

Enhanced Capital Ship Systems – In addition to the command and control systems we’ve already outlined, we’re going to expand capital ship functions! Lead a damage control team to fight fires and repair key systems during battle, control internal bulkheads to slow boarders and man a number of consoles, like navigation and engineering, that will make commanding a capital ship feel even more immersive.

Lenke til kommentar

Det neste målet på Star Citizen-finansieringsplanen er Banu Merchantman som blir låst opp når spelet har samla inn 27 millionar dollar. Ein Banu Merchantman er ein handelsmenn som reiser rundt i verdsrommet for å drive handel med både menneske og andre skapningar.

 

For å få det riktig, så er neste målet på 26 millioner dollar: "Enhanced Capital Ship Systems – In addition to the command and control systems we’ve already outlined, we’re going to expand capital ship functions! Lead a damage control team to fight fires and repair key systems during battle, control internal bulkheads to slow boarders and man a number of consoles, like navigation and engineering, that will make commanding a capital ship feel even more immersive."

 

Etter det jeg har forstått, så er 27 millioner dollar målet et nytt skip. Da 23 millioner dollar ble passert, annonserte de at de skulle lage ett scouting/exploration skip fra alien-rasen "Xi'an". Nå gjør de også det samme med en annen alien-rase "Banu", men denne gangen et handelsskip. Størrelsen er uklart, så om det blir et slags Freelancer skip, eller på størrelse med en Starfarer, er ikke godt å si.

Endret av Zlinga
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til dette. Vet noen når alpha kommer?

 

Blir x: rebirth på meg og frem til da :-)

 

Sist jeg hørte så var det snakk om alpha simulatoren rundt 1q 2014. Det kan godt hende jeg tar feil på dette da, uansett så har spillet vert i utvikling i 1 år nå (begynte selvfølgelig med betraktelig lavere budsjett) så de kan ta seg god tid om nan sammenligner med andre storlanseringer. Endret av Rainmaker91
Lenke til kommentar

Sist jeg hørte så var det snakk om alpha simulatoren rundt 1q 2014. Det kan godt hende jeg tar feil på dette da, uansett så har spillet vert i utvikling i 1 år nå (begynte selvfølgelig med betraktelig lavere budsjett) så de kan ta seg god tid om nan sammenligner med andre storlanseringer.

 

Tenker du på dogfighting alpha så er denne ment å komme allerede nå i desember!

Lenke til kommentar

Jepp, det er riktig. Romkamp-alfaen kommer i slutten av desember. Den kommer som et tillegg/patch til den eksisterende hangar-modulen, slik at man da kan starte opp romskipene, åpne hangardørene og fly ut i rommet for å prøve seg mot andre i kamp. Det blir saker det! :)

 

Jeg er spent på hvilke(t) solsystem vi vil få adgang til å reise til i denne alfaen. Selv om dette er bare test på romkamp håper jeg det blir minst ett "ferdig" system vi kan få se og oppleve, uten at vi kan lande på noen av planetene selvsagt.

 

Kart: http://starcitizen.mojoworld.com/StarMap/#

Lenke til kommentar

Singelplayer delen kommer til og bli veldig bra. Mer skeptisk til mmo delen da den virker alt for tilgivende,dvs alt for liten penalty ved tap av skip osv sånn det virker nå hvertfall.

Har pledga 140dollar og tror det er vel verdt det. Har ufattelig mange timer bak meg med Privateer og Freelancer,som var og er konge spill.

Lenke til kommentar

Singelplayer delen kommer til og bli veldig bra. Mer skeptisk til mmo delen da den virker alt for tilgivende,dvs alt for liten penalty ved tap av skip osv sånn det virker nå hvertfall.

Har pledga 140dollar og tror det er vel verdt det. Har ufattelig mange timer bak meg med Privateer og Freelancer,som var og er konge spill.

Du tenker i forhold til mmorpg hvor du bare får respawn mer eller mindre? det kan ikke være for store tap når man mister et skip heller, om det er det så mister man straks store deler av massene (omtrent bare hardcore brukere igjen). Slik jeg har forstått det så blir det uansett snakk om at man mister skip permanent om man ikke forsikrer de. Dette virker som et fint kompromiss ettersom man må betale for forsikring for å kunne få et nytt skip om ditt sprenger. Du skal ikke se bort i fra at prisen på forsikring også øker ettersom du mister flere skip.

 

Det er iallefall mine tanker, men så eksisterer det jo også de som vil ha ting vanskeligere.

Lenke til kommentar

Det er riktig at man må kjøpe nytt skip dersom det ikke var forsikret. Forsikringen blir dog ikke dyr, sier de. Dessuten tar det lengre og lengre tid for å få igjen et skip på forsikringen hvis du mister det flere ganger. Vi vet ikke hvor lange disse tidsintervallene blir, men det har gått rykter om at man på det verste kan forvente å vente flere dager på å få nytt skip. Derfor er det lurt å ha et annet skip i reserve.

Lenke til kommentar

Star Citizen blir ikke "Pay to Win". Det har CIG og Chris Roberts sagt mange ganger. Men mange hevder det likevel ... så det kommer vel an på øyet som ser. Noen ganger når man ikke frem med informasjon fordi folk har bestemt seg på forhånd at "slik er det". Jeg kunne godt listet opp en rekke punkter for hvorfor SC ikke er P2W, men jeg orker ikke å ta den debatten enda en gang. LOL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...