Cuneax Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 På vei til å bli det største investeringsområdet for IT-bransjen.Denne teknologien blir virkelig stor om et par år Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nå bare nettleverandørene begynne å tilby bedre opplastningshastighet. Har Get her i Oslo, med 70 mbit ned, men hjelper lite når det er 5 mbit opp.. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nå bare nettleverandørene begynne å tilby bedre opplastningshastighet. Har Get her i Oslo, med 70 mbit ned, men hjelper lite når det er 5 mbit opp.. Opplastning er jo bare for pirater, hurr durr. 1 Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nå bare nettleverandørene begynne å tilby bedre opplastningshastighet. Har Get her i Oslo, med 70 mbit ned, men hjelper lite når det er 5 mbit opp.. Opplastning er jo bare for pirater, hurr durr. Jeg vet ikke helt, jeg... Hvis du skal ha din egen private nettsky, så kan det jo være greit at man laster opp filer for å kunne laste de ned seinere, right? 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nå bare nettleverandørene begynne å tilby bedre opplastningshastighet. Har Get her i Oslo, med 70 mbit ned, men hjelper lite når det er 5 mbit opp.. Har samme linje. Jeg driver nå å laster opp backup til Crashplan. Den har nå stått i 4 døgn, og er snart halvveis. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Opplastning er jo bare for pirater, hurr durr. Endret 29. oktober 2013 av Craxmerax 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg vet ikke helt, jeg... Hvis du skal ha din egen private nettsky, så kan det jo være greit at man laster opp filer for å kunne laste de ned seinere, right? Det var ironi. Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Det var ironi. Derfor slang jeg på "Jeg vet ikke helt, jeg..."! Men vært forsiktig med ironi på internett, men morro var den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg