Windoge Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Nei, Fikk fritak pga vanskelig livs situasjon. Bra det ordnet seg. Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hahaha! Beklager at jeg ler, men fritak på grunn av vanskelig livssituasjon? En smule ironisk. Men så bra du fikk fritak - det var jo det viktigste! Nå kan du begynne å se lyst på livet igjen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hahaha! Beklager at jeg ler, men fritak på grunn av vanskelig livssituasjon? En smule ironisk. Men så bra du fikk fritak - det var jo det viktigste! Nå kan du begynne å se lyst på livet igjen. Hva er galt med det? 1 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hahaha! Beklager at jeg ler, men fritak på grunn av vanskelig livssituasjon? En smule ironisk. Men så bra du fikk fritak - det var jo det viktigste! Nå kan du begynne å se lyst på livet igjen. Hva er galt med det? Er det noe galt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hvorfor er det ironisk? 2 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hvorfor er det ironisk? Haha... Vel, jeg ser for meg en kar som har kommet i en vanskelig livssituasjon nettopp på grunn av innkallelse til rep. øvelse! Så når han da slipper, er livet som en lek igjen! Nå har han riktignok tilsynelatende havnet i en vanskelig livssituasjon som følge av et brudd med samboer, men uansett; Viktig med litt galgenhumor i hverdagen! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor er det ironisk? Haha... Vel, jeg ser for meg en kar som har kommet i en vanskelig livssituasjon nettopp på grunn av innkallelse til rep. øvelse! Så når han da slipper, er livet som en lek igjen! Nå har han riktignok tilsynelatende havnet i en vanskelig livssituasjon som følge av et brudd med samboer, men uansett; Viktig med litt galgenhumor i hverdagen! Jeg tror ikke livet blir lett som en lek igjen, bare fordi man slipper en øvelse. Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor er det ironisk? Haha... Vel, jeg ser for meg en kar som har kommet i en vanskelig livssituasjon nettopp på grunn av innkallelse til rep. øvelse! Så når han da slipper, er livet som en lek igjen! Nå har han riktignok tilsynelatende havnet i en vanskelig livssituasjon som følge av et brudd med samboer, men uansett; Viktig med litt galgenhumor i hverdagen! Jeg tror ikke livet blir lett som en lek igjen, bare fordi man slipper en øvelse. Jeg tror ikke man trenger å være rakettforsker, bare for å forstå at det ikke var det jeg egentlig mente heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå