Stensby96 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei Jeg er en 17år gammel gutt som spiller basket å rett før sommeren 2013 brakk jeg ankelen når jeg spilte basket. Jeg har kommet bra tilbake nå, men føler meg fortsatt ikke helt trygg på bana. Jeg har begynt og teipe ankelen min når jeg trener noe som gir meg en trygghet når jeg spiller, men alle sier at "hvis du først begynner og teipe så må du fortsette". Hva skal jeg gjøre?? Skal jeg fortsette og teipe? Skal jeg ikke teipe? Skal jeg kjøpe en slags ankel støtte(folk sier det kan være ubehagelig)? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Heisann! Jeg har også slitt med bånda i ankelen, og bruke teip en stund i starten etter at leddbandet i venstre ankel røyk. Men jeg trente regelmessig på øvelser jeg fikk av fysio for å bygge opp bånda. Så etterhvert slutta jeg litt, Men har fått "tilbakefall" en gang, ved at jeg tråkka over på nytt. Så etter det har jeg brukt ankelbeskytter på hver fotballkamp. Men klarer meg fint uten på trening!Edit: Grammatikk.... Endret 31. oktober 2013 av Myra- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå