Gå til innhold

Tråd for alle som vil snakke om "Final Fantasy 7"

Anbefalte innlegg

Har spilt det spillet før, og tok meg 1 år å runne det av, men det var et sykt morsomt spill, så nå har jeg slått opp i PS1 hylla og spiller det på nytt, og fremdeles like morsomt.

Dere kan diskutere hva dere synes om spillet her og hva slags synspunkter dere har om spillet.

Håper å høre hva dere syns. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spillet jeg setter høyest i verden. Er innom det med et par års mellomrom og spiller igjennom hele.

Har du tatt Ruby og Emerald weapon?

Har ikke møtt på Ruby weapon ut ifra det jeg husker.

Men husker helt klart Emerald weapon da jeg kjørte Ubåten, den var sykt vanskelig, greide aldri å ta den og prøvde aldri å ta den igjen når jeg kom meg lengere i spillet. Var mest opptatt av å bare runne av spillet, men skal se hva slags midler jeg kan bruke for å greie det denne gangen.

Husker hvor vanskelig det var å slå den gigantiske slangen da jeg først prøvde spillet den gangen, jeezuz :ohmy:

Lenke til kommentar

Wow, aldri tenkt over det men FF 7 er det spillet jeg har runnet over 5 ganger og tatt halvveis 10 +

Men aldri fullført 100 prosent.

Prøvde for 2 år siden med guide for og fullføre 100 prosent, men ikke faen, fant ut etter tog sekvensen at 1 fuckings boss hadde 1 bracelet som du kun kunne få fra han...... -__- også savet jeg over det og. suger ass

Men skal starte IGJEN på Vita, må bare samle nok nostalgia igjen.

Egentig så vil jeg alltid si at FF 9 er det beste FF spillet, men FF 7 bare bringer fram så mye følelser fra man var liten :p

Outside note, mange folk som enda ikke skjønner at det er musikken som er 50 prosent av grunnen til at de savner spillet.

Final Fantasy spillene har god fanbase på grunn av musikken.

Spillene er bra, men at folk enda ikke skjønner at det musikken som gjør at du tar opp spillet igjen....

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Wow, aldri tenkt over det men FF 7 er det spillet jeg har runnet over 5 ganger og tatt halvveis 10 +

Men aldri fullført 100 prosent.

Prøvde for 2 år siden med guide for og fullføre 100 prosent, men ikke faen, fant ut etter tog sekvensen at 1 fuckings boss hadde 1 bracelet som du kun kunne få fra han...... -__- også savet jeg over det og. suger ass

Men skal starte IGJEN på Vita, må bare samle nok nostalgia igjen.

Egentig så vil jeg alltid si at FF 9 er det beste FF spillet, men FF 7 bare bringer fram så mye følelser fra man var liten :p

Outside note, mange folk som enda ikke skjønner at det er musikken som er 50 prosent av grunnen til at de savner spillet.

Final Fantasy spillene har god fanbase på grunn av musikken.

Spillene er bra, men at folk enda ikke skjønner at det musikken som gjør at du tar opp spillet igjen....

Prøvde 9ern, og det var kjempe kult helt til PS3en fikk YLOD :p

Men hører faktisk på musikk på pc-en og muter TV'en, så musikken i spillet er ikke så viktig for meg, selv om noen synes det, generelt er det bare morsomt med levling og utforsking osv, ganske stort spill :)

Må sikkert være mye styr og samle alt i et spill, tror ikke jeg skal prøve det, men du får ha det gøy med gaming iallfall på 7ern når du prøver det på nytt igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...