AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 HeiBegynner å bli nokså lei av høyrehånda, og lurer på om det finnes nettsteder der man kan møte damer som liker breiskuldra, skalla menn? Jeg er av denne typen, og ser du meg kan jeg ofte minne deg om en nazi. Jeg er da ikke det. Jeg er en hyggelig og oppegående mann.Lurte på om det finnes damer som tenner på slikt? Hvor finner man de? Anonymous poster hash: bc9bd...976 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tapte ett veddemål for noen år siden og måtte skalle meg, sånn helt.. jeg var/er en forholdsvis bredskuldra herremann som løfter en del vekter så såg jo sikkert ganske slem ut. Men jeg merket ikke noe forskjell. MEd mindre du har ett typisk hakekors tattovert midt oppå skallen og bruker blodrøde linser og ser ut som ett jævla freakshow finner du nok normale damer overalt som synes dette virker ok! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Burde da ikke være noe problem for deg å finne noen vel? Tror kanskje ikke du skal anonnsere med at du er nazi-lookalike. Har aldri hendt at jeg har sett noen og tenkt det, i så fall må de ha symbolikk og bekledning deretter Hyggelig og oppegående høres bra ut om du spør meg Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg finner de damene stort sett over alt, men jeg tviler på at du har særlig sjanser over nett. Du mister jo litt den edgen i imaget ditt kvinnene går lekk av når du tyr til nett for å komme i kontakt. Erfaringsmessig konkluderer jeg med jentene foretrekker hår de kan gni mellom fingrene når de driver med den ikke-seksuelle og masete klåinga si, så attraktiviteten i å være skalla ligger i image du får. Jeg pleier bare å rake av håret nå, og det har ikke redusert mulighetene på kvinner. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg finner de damene stort sett over alt, men jeg tviler på at du har særlig sjanser over nett. Du mister jo litt den edgen i imaget ditt kvinnene går lekk av når du tyr til nett for å komme i kontakt. Erfaringsmessig konkluderer jeg med jentene foretrekker hår de kan gni mellom fingrene når de driver med den ikke-seksuelle og masete klåinga si, så attraktiviteten i å være skalla ligger i image du får. Jeg pleier bare å rake av håret nå, og det har ikke redusert mulighetene på kvinner. HEHE. Kjente jeg ble litt truffet der ja Men kjæresten synes heldigvis at det er digg at jeg koser med håret hans. Forrige uke sovnet han av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg