alexicum Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei. Kjøpte en Multicom Kunshan P150e tilbake i Januar og fikk den så sent som i April. Har siden da ikke hatt noen problemer med maskinen i det hele tatt, og alt har gått på skinner.Så plutselig for et par uker siden, skrudde maskinen seg av helt utav det blå. Jeg ga den litt tid, og fikk skrudd på igjen. Det samme skjedde i dag, bare at maskinen ikke vil på igjen.Jeg tar inn og ut lader, sjekker ståa der. Det grønne lyset på laderen forsvinner når jeg setter laderen i PC'en, og man kan høre et lite klikk i det den settes inn (strømklikk). Laderen fungerer som den skal (dvs, lyser grønt når den ikke er tilkoblet maskinen).Problemet her nå er at jeg tror hele jævla maskina har kortsluttet. Den fungerer ikke på batteri, som forøvrig var på 100 % da maskinen plutselig slo seg av.Noen som har en umiddelbar løsning, eller må dette sendes inn? Er brukbart flink med data, men har aldri skrudd noe særlig masking, og da forsvinner vel garantien også ....Alle svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ta ut batteriet, skru på pcen, sett inn batteriet igjen og skru på. Se hva som skjer... Hvis det ikke fungerer så kan du ta ut batteriet, skru på pcen, sette i laderen uten batteri og skru på pcen. Se hva som skjer da. Hvis ikke dette fungerer så kan det være aktuelt å sende den inn, eller få en kamerat som har erfaring med å skru på maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå