iCar Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Talkmore (som er eid av Telenor) har i det stille lansert muligheten for å kunne få høyere 4G hastighet ved å betale ekstra pr mnd. Er vel sånn det kommer til å bli etter at Telenor fikk boten fra PT. https://www.talkmore.no/ekstra_hastighet.html Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Synes heller mobiloperatørene skal selge hastighet isteden for inkudert mengde data. Hva skal man med 40 Mbit/s når 5GB er oppbrukt på noen få minutter? Da hadde jeg heller valgt 1 Mbit/s med fri bruk hele måneden. Endret 28. oktober 2013 av Krokan 1 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Med denne løsningen blir ikke hastigheten redusert ved oppbrukt kvote. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Men er man Netcom og Chess kunde får man full hastighet uansett abo. 80 mb. Selv målt 50 Mb på tlf. Typisk Telenor Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det lot seg ikke kombinere med det abonnementet jeg har hos Talkmore. (6 gb for 199).De vil tydeligvis ikke ha meg som kunde, da får jeg vurdere Chess eller NetCom som kan gi meg full hastighet. Litt lei av å bli begrenset til 7 Mbit/s. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Har du en spasielavtale? Jeg vil også gjerne ha 6GB for kr 199 (gitt at dette er et abonnement som også inkluderer fri bruk av alt annet også) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Fikk tilbudet da jeg forsøkte å gå over til Tele2 sitt spesialtilbud gjennom Elkjøp. (Nå er det over). Endret 31. oktober 2013 av Glenn Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Virker som Talkmore har økt hastigheten fra 7 til 10 Mbit/s nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå