Jan Erik Engan Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Heddal Stavkirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei, Jan Erik. Flotte bilder av Heddal Stavkirke, og skulle jeg rangere dem, ville jeg først valgt versjon 3, deretter versjon 2, da det er minst "forstyrrelser" i form av blomsterurner på de to bildene. Farger, skarphet og lys er bra, og Heddal Stavkirke fortjener så avgjort å bli avbildet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nydelige bilder av den flotte bygningen - jeg falt også for v3 som det beste Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Enig med de andre her. V3 ekstra nydelig! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ble tre fine bilder av stavkirka, hvor jeg holder # 3 som det beste. Kjørte forbi her i sommer, og da så det ut til og være restaurering på gang. Det er forresten Norges største stavkirke. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Takker alle sammen :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg