Andeith Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hadde ikke Helfo truet inn innvandrere til Årdal, trass i at kommunen og lokalsamfunnet ikke ønsket flyktninger, ville disse livene vært spart.. Jeg er så lei disse utlendingene!! Snakk om å dømme ett stort antall mennesker for noe som noen få ha gjort. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 To teorier: 1) Prosentdelen kriminelle som er innvandrere er større enn prosentdelen kriminelle som er etnisk norske 2) Prosentdelen av innvandrere som blir tatt i forhold til kriminelle/totale innvandrere er større enn prosentdelen etniske norske som blir tatt i forhold til kriminelle/totale etniske norske Hvilken er det? Legger ved link så ingen blir sur fordi jeg kommer med disse potensielle teoriene: http://www.abcnyhete...-er-utlendinger Du glemmer et par poeng kanskje/ 1. Antall som blir tatt/ antall kriminelle aktiviteter ( en finner på mer kriminelle hvor man leter enn hvor man ikke leter) 2. Antall i fengsler pga fremmedhet og rasisme (noe etniske nordmenn erfare lite) Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Snakk om å dømme ett stort antall mennesker for noe som noen få ha gjort. Det er greit... Men hvor mange tilfeller av voldtekter har det ikke vært de siste årene av utlendinger. Så denne hendelsen er vel bare toppen av kaka! Halvparten og kanskje mer av de som kommer her, gjør ikke en dritt. Snylter staten og velferden her. Og nei, nordmenn er ikke feilfrie, disse har ingenting her i landet å gjøre, det har nordmenn.. Eller er nordmenn selv utlendinger her i Norge? Følger denne trenden, er vi det om 50 år. Endret 5. november 2013 av KarmaZ 2 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er greit... Men hvor mange tilfeller av voldtekter har det ikke vært de siste årene av utlendinger. Så denne hendelsen er vel bare toppen av kaka! Halvparten og kanskje mer av de som kommer her, gjør ikke en dritt. Snylter staten og velferden her. Og nei, nordmenn er ikke feilfrie, disse har ingenting her i landet å gjøre, det har nordmenn.. Kan du dokumentere dine påstander her? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Trenger ikke dokumentere noe som helst for deg. VG hadde et oppslag for et par år tilbake om 90 tilfeller av voldtekter i Oslo. Og da var store deler av voldtektsmennene beskrevet med afrikansk bakgrunn. Og hvor mange milliarder går ikke ut fra den norske stat hvert år på folk som ikke engang har oppholdstillatelse, eller innvandrere generelt. Det er ingenting å legge skjul på. Utrolig hvor mye motstand man gang på gang møter på forum når det kommer til innvandring. Tydelig at det sitter mange innvandrere rundt og skriver på forum også. Endret 5. november 2013 av KarmaZ 2 Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Trenger ikke dokumentere noe som helst for deg. VG hadde et oppslag for et par år tilbake om 90 tilfeller av voldtekter i Oslo. Og da var store deler av voldtektsmennene beskrevet med afrikansk bakgrunn. Og hvor mange milliarder går ikke ut fra den norske stat hvert år på folk som ikke engang har oppholdstillatelse, eller innvandrere generelt. Det er ingenting å legge skjul på. Utrolig hvor mye motstand man gang på gang møter på forum når det kommer til innvandring. Tydelig at det sitter mange innvandrere rundt og skriver på forum også. Enig med deg. Likte det du skrev nederst Endret 5. november 2013 av MathiasOslo Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Er det snakk om voldtekter eller overfallsvoldteker? Det er en viktig forskjell, da overfallsvoldtekter bare er en liten del av det totale antallet voldtekter så vidt jeg husker. Arrester meg om jeg tar feil. Så vidt jeg husker var vel de aller fleste voldtekter gjort i enten festsammenheng og/eller i nære relasjoner og her var vel nordmenn største gruppe. Endret 5. november 2013 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Snakk om å dømme ett stort antall mennesker for noe som noen få ha gjort. Det er likefullt et faktum at konsekvensene av politikken er voldtekter og drap... Det er selvsagt dumt for de 99% andre som er uskyldige... Men det er vel enda mer tragisk at 100% av alle ofrene som ofres i det multikulturelle eksperiment et uskyldige... Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er det snakk om voldtekter eller overfallsvoldteker? Det er en viktig forskjell, da overfallsvoldtekter bare er en liten del av det totale antallet voldtekter så vidt jeg husker. Arrester meg om jeg tar feil. Så vidt jeg husker var vel de aller fleste voldtekter gjort i enten festsammenheng og/eller i nære relasjoner og her var vel nordmenn største gruppe. Skulle bare mangle at nordmenn er størst gruppe, det er mange flere av dem enn utlendinger 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er likefullt et faktum at konsekvensene av politikken er voldtekter og drap... Det er selvsagt dumt for de 99% andre som er uskyldige... Men det er vel enda mer tragisk at 100% av alle ofrene som ofres i det multikulturelle eksperiment et uskyldige... Det er ikke ett eksperiment, det er resultatet av hva som har skjedd i verden de siste tiårene eller hundreårene. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Trenger ikke dokumentere noe som helst for deg. VG hadde et oppslag for et par år tilbake om 90 tilfeller av voldtekter i Oslo. Og da var store deler av voldtektsmennene beskrevet med afrikansk bakgrunn. Og hvor mange milliarder går ikke ut fra den norske stat hvert år på folk som ikke engang har oppholdstillatelse, eller innvandrere generelt. Det er ingenting å legge skjul på. Utrolig hvor mye motstand man gang på gang møter på forum når det kommer til innvandring. Tydelig at det sitter mange innvandrere rundt og skriver på forum også. Skal jeg gå ut ifra at du ikke kan dokumentere det du påstår? Eller at du heller vil slenge ut påstander uten bevis? Du trenger så klart ikke å dokumentere noe, men da kan du heller ikke forvente å bli tatt seriøst, ettersom det du sier like godt kan være fantasi. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skulle bare mangle at nordmenn er størst gruppe, det er mange flere av dem enn utlendinger Men poenget er at de aller, aller flste voldtekter skjer i helt andre settinger enn overfallsvoldtekter. Politiet opererer med et tall rundt 10%. Resten er voldtekter i nære relasjoner. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Men poenget er at de aller, aller flste voldtekter skjer i helt andre settinger enn overfallsvoldtekter. Politiet opererer med et tall rundt 10%. Resten er voldtekter i nære relasjoner. Skjønner poenget ditt Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skal jeg gå ut ifra at du ikke kan dokumentere det du påstår? Eller at du heller vil slenge ut påstander uten bevis? Du trenger så klart ikke å dokumentere noe, men da kan du heller ikke forvente å bli tatt seriøst, ettersom det du sier like godt kan være fantasi. Fantasi? Mange eksempler på det jeg skrev, men føler ikke for å gi deg informasjon på noe som er så innlysende. Voldtektsmenn er ikke-vestlige - NRK Nyheter - Innvandrere bak alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo - VG Nett OVERFALLSVOLDTEKT - 45 av 48 voldtekts- mistenkte er utlendinger 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Svært mange argumenter her går på: (Nesten) alle kriminelle er utlendinger, derfor er alle utlendinger kriminelle. Ser dere tenkefeilen? Kanskje ett tilnærmet identisk eksempel vil få frem problemet: (Nesten) alle voldtektsmenn er menn, derfor er alle menn voldtektsmenn. Tenkefeilene her i denne tråden er imponerende http://en.wikipedia.org/wiki/Association_fallacy Endret 5. november 2013 av Skatteflyktning 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Fantasi? Mange eksempler på det jeg skrev, men føler ikke for å gi deg informasjon på noe som er så innlysende. Voldtektsmenn er ikke-vestlige - NRK Nyheter - Innvandrere bak alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo - VG Nett OVERFALLSVOLDTEKT - 45 av 48 voldtekts- mistenkte er utlendinger Har du tall på hvor mange voldtekter totalt sett som innvandrere stod bak? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Fantasi? Mange eksempler på det jeg skrev, men føler ikke for å gi deg informasjon på noe som er så innlysende. Voldtektsmenn er ikke-vestlige - NRK Nyheter - Innvandrere bak alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo - VG Nett OVERFALLSVOLDTEKT - 45 av 48 voldtekts- mistenkte er utlendinger Å argumentere for at du ikke føler for å gi meg informasjon er bare usaklig, hvis du skal komme med påstander så må du også kunne begrunne dem. Det du har dokumentert nå er at alle overfallsvoldtekter er begått av innvandrere. Dette sier lite om voldtekter generelt, eller så mye om hele innvandrerbefolkningen. Så, kan du dokumentere disse påstandene du har kommet med: "Halvparten og kanskje mer av de som kommer her, gjør ikke en dritt." " Eller er nordmenn selv utlendinger her i Norge? Følger denne trenden, er vi det om 50 år" "Og hvor mange milliarder går ikke ut fra den norske stat hvert år på folk som ikke engang har oppholdstillatelse, eller innvandrere generelt." Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Har du tall på hvor mange voldtekter totalt sett som innvandrere stod bak? Fant noe her: http://forum.dlf.info/viewtopic.php?f=1&t=4261 Gå litt lengre ned så ser du en tabell fra 2010. Er ikke sikker på at dette er en god kilde, men fant den vært fall Endret 5. november 2013 av MathiasOslo Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Fant noe her: http://forum.dlf.info/viewtopic.php?f=1&t=4261 Gå litt lengre ned så ser du en tabell fra 2010. Er ikke sikker på at dette er en god kilde, men fant den vært fall Sånn som jeg tolket det var det en tabell for Oslo, men for landet som helhet er det nok noe helt annet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Fant noe her: http://forum.dlf.info/viewtopic.php?f=1&t=4261 Gå litt lengre ned så ser du en tabell fra 2010. Er ikke sikker på at dette er en god kilde, men fant den vært fall Gir et uriktig bilde. P.g.a. at det er samme gjerningsmann som i enkelte tilfeller står bak 7-8 overfallsvoldtekter osv. Med andre ord ikke en "unik" forbryter bak hvert anmeldte forhold. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå