Gå til innhold

Norge ville vært tryggere uten innvandrere

Gjest medlem-320416

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge hadde også vært tryggere hvis myndighetene plomberte alle kjøretøy til en max-fart på 50 km/t

Eller synes du det er helt greit at 150 landsmenn drepes i trafikken hvert eneste år?

Med en maks-hastighet på 50 km. kunne høyst sannsynlig 125 av disse fortsatt vært i live. Vil du gå for 50 km/t ?

Hundrevis av uskyldige, inkl. kvinner & barn blir skadet og lemlestet (endel myrdet), av alkohol-relatert vold hvert eneste år.

Norge hadde med andre ord vært mye tryggere hvis myndighetene vedtok å total-forby salg av alkohol. Er du enig?

Alle samfunn har utfordringeer og problemer. Poenget er å ikke importere flere og større problemer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, ettersom en maks hastighet på 0 ville kunne reddet alle ;)

Ingen som vil total-forby motoriserte kjøretøy da. Er du ekstremist? :eek:

Alle samfunn har utfordringeer og problemer. Poenget er å ikke importere flere og større problemer.

Derfor bør vi forby import av store SUV'er ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Stemmer, men for en kultur som allerede er sterk og innser at den likevel må utvikle seg i takt med verden forøvrig, må det friksjon til for å skape ny bevegelse som fører til fornying/forbedring.

Så, jeg for min del tar gjerne den formen for lidelse når den må tas

Lenke til kommentar

Etter en del googling tror jeg at jeg har funnet fasiten: Alle land bør importere innvandrere fra nabolandene slik at kulturforskjellen ikke blir for stor. Stor kulturforskjell = bråk

Egentlig er det helt absurd at europa importerer folk fra afrika. Afrikanere er oppvokst med afrikansk kultur så det vil gi mer mening om et afrikansk land tok dem imot slik at de kan føle seg mer hjemme og at det blir mindre kriminalitet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

USA er et land bygd på folkemord og utryddelse som brutalt har invitert lykkejegere fra hvorsomhelst til å komme og danse på benrestene av den innfødte befolkningen. USA er en fullstendig amoralsk stat. Dagens USA er en arena for konstant etnisk strid, og holdes bare i sjakk av drakoniske lover og ditto politi, intern overvåkning og domstoler, samt et gigantisk fengselsvesen med Gulag-dimensjoner. Med dagens politikk må man snart innføre politistat i et ideologisk ødelagt Norge også.

ør.

Og Canada, Australia og New Zealand? Galt for Canada å feire deres multietniske success? Hater du også dine slekt som vandret hit og aldri flyttet tilbake?

Lenke til kommentar

Du virker jo bare som enda en USA-indoktrinert media-slave.

Vet ikke hvor du fikk det inntrykket fra. Fordi jeg siterte en håndfull ord fra uavhengighetserklæringen og kalte dem vakre? Eller var det noe med de faktiske synspunktene jeg fremmet i innlegget? I så fall: Nøyaktig hva er du uenig i? Og hvordan var din tirade om USA relevant for disse?

Geir :)

Lenke til kommentar

Etter en del googling tror jeg at jeg har funnet fasiten:

Den burde du ha i signaturen din. :wee:

Alle land bør importere innvandrere fra nabolandene slik at kulturforskjellen ikke blir for stor. Stor kulturforskjell = bråk

Så det sier Google?

Egentlig er det helt absurd at europa importerer folk fra afrika.

Europa importerer dem da ikke. Det er ingen som reiser ned og bestiller en afrikaner. De kommer hit fordi de selv ønsker seg fred eller frihet eller et bedre liv, og fordi de har hørt at her kan de få det.

Afrikanere er oppvokst med afrikansk kultur så det vil gi mer mening om et afrikansk land tok dem imot slik at de kan føle seg mer hjemme og at det blir mindre kriminalitet :)

Det vill kanskje gi mer mening for oss, men sikkert ikke for de afrikanske landene som du synes skal ta imot disse kriminelle afrikanerne. Men du mener kanskje at de ikke ville vært kriminelle der?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har hørt noen muslimer som har kommet med ''Om 20 år skal hele norge være muslimsk''. Folk må begynne å åpne øynene for å se hva norge er på tur til å bli

Har en muslimsk venn på facebook, hun skrev "Yeah om maks 1 år er norge et muslimsk land": Jeg føler at de er ute etter landet vårt

Endret av MathiasOslo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

Har en muslimsk venn på facebook, hun skrev "Yeah om maks 1 år er norge et muslimsk land": Jeg føler at de er ute etter landet vårt

yeah om et år skal Mathias være keiseren over Norge!

fornøyd?!

tar du alt som blir skrevet i nettet bokstavelig?!

og hvorfor akkurat om et år? hvorfor ikke imorgen eller om 769473 sekunder? hvorfor ikke 15 år siden?!

litt rart at du skulle ha muslimske venner da... ettersom vi er noen "jævler" og kriminelle og alt det vrøvlet du kommer opp med. et printscreen hadde også vært veldig hjelpsom. ellers tror jeg ikke noen har sagt noe slikt og du bare dikterer opp ting...

du er virkelig paranoid du... oppsøk hjelp!

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

yeah om et år skal Mathias være keiseren over Norge!

fornøyd?!

tar du alt som blir skrevet i nettet bokstavelig?!

og hvorfor akkurat om et år? hvorfor ikke imorgen eller om 769473 sekunder? hvorfor ikke 15 år siden?!

litt rart at du skulle ha muslimske venner da... ettersom vi er noen "jævler" og kriminelle og alt det vrøvlet du kommer opp med. et printscreen hadde også vært veldig hjelpsom. ellers tror jeg ikke noen har sagt noe slikt og du bare dikterer opp ting...

du er virkelig paranoid du... oppsøk hjelp!

Du er jammen meg frekk. Kjenner så klart muslimske personer, hvem gjør ikke det? Hvorfor skal jeg være keiser, eneste landet som har keiser er Japan. Du kan ikke si at jeg er paranoid, din tulling. Hva mener du med: "vi er noen jævler"? Jeg trenger ikke å oppsøke hjelp, vil bare redde landet. Tok det ikke bokstavelig det med den kommentaren, bare sa et eksempel på en slik kommentar. Slutt å dra diskusjonen så lang ut. Du trenger hjelp!

Endret av MathiasOslo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

Du er jammen meg frekk. Kjenner så klart muslimske personer, hvem gjør ikke det? Hvorfor skal jeg være keiser, eneste landet som har keiser er Japan. Du kan ikke si at jeg er paranoid, din tulling. Hva mener du med: "vi er noen jævler"? Jeg trenger ikke å oppsøke hjelp, vil bare redde landet. Tok det ikke bokstavelig det med den kommentaren, bare sa et eksempel på en slik kommentar. Slutt å dra diskusjonen så lang ut. Du trenger hjelp!

hvorfor skal du være keiser? i don't know... kanskje fordi jeg sier det og da må det være sant siden jeg er muslim?!

prøver bare å bruke din logikk her... "veninnen" din sier at Norge skal bli en islamsk stat. da må vel min spådom også stemme!

du redder ikke landet ved å spre hat og frykt. du redder ikke landet ved å gå etter muslimer eller beskylde folk som ikke har gjort noe galt for å være kriminelle. jeg drar ikke noe langt... prøver bare å få deg til å slutte å tulle, oppføre deg paranoid og idiotisk.

du er paranoid og hvis du er slik i virkeligheten bør du oppsøke hjelp, og ja jeg syntes det er rart at du har noen venner som følger Islam, da du refererer til dem som noen "jævler som ikke har noe i Norge å gjøre".

dessuten så tviler jeg på at du har en "veninne" som skrev noe slikt i facebook... veldig lite troverdig. kan skrive slikt jeg også vet du bare vinkle det til å passe mitt syn. er lett å lage en fake bruker for så å skrive masse dritt om nordmenn og late som man er muslim, det er tross alt internett.

"en venn av meg skrev på facebook at Norge om et år skal bli dominert av mørkhudede mennesker" ER DET MULIG!!1!!!!!11111!!!

kast ut de møkkafolkene!!1!!! jeg vil bare redde Norge :( jeg føler at de er ute etter landet vårt...

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

hvorfor skal du være keiser? i don't know... kanskje fordi jeg sier det og da må det være sant siden jeg er muslim?!

prøver bare å bruke din logikk her... "veninnen" din sier at Norge skal bli en islamsk stat. da må vel min spådom også stemme!

du redder ikke landet ved å spre hat og frykt. du redder ikke landet ved å gå etter muslimer eller beskylde folk som ikke har gjort noe galt for å være kriminelle. jeg drar ikke noe langt... prøver bare å få deg til å slutte å tulle, oppføre deg paranoid og idiotisk.

du er paranoid og hvis du er slik i virkeligheten bør du oppsøke hjelp, og ja jeg syntes det er rart at du har noen venner som følger Islam, da du refererer til dem som noen "jævler som ikke har noe i Norge å gjøre".

dessuten så tviler jeg på at du har en "veninne" som skrev noe slikt i facebook... veldig lite troverdig. kan skrive slikt jeg også vet du bare vinkle det til å passe mitt syn. er lett å lage en fake bruker for så å skrive masse dritt om nordmenn og late som man er muslim, det er tross alt internett.

"en venn av meg skrev på facebook at Norge om et år skal bli dominert av mørkhudede mennesker" ER DET MULIG!!1!!!!!11111!!!

kast ut de møkkafolkene!!1!!! jeg vil bare redde Norge :( jeg føler at de er ute etter landet vårt...

Man skal alldri dømme folk om de er paranoide, tilbakestående, osv. Så du trenger ikke å være så høy på pæra. Til slutt vil jeg spørre deg, hvilket land er du fra (foreldre)?

Lenke til kommentar

Hvis du har en venninne som skriver dette på facebook, noe du må vite er bare tull, ettersom prosenten muslimer i Norge er mellom 2-4 prosent, men å bruke dette som begrunnelse på hvorfor du mener "de" er ute etter landet vårt, beklager, men det virker som du er litt paranoid.

Endret av Andeith
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du har en venninne som skriver dette på facebook, noe du må vite er bare tull, ettersom prosenten muslimer i Norge er mellom 2-4 prosent, men begynner å føle at noen er ute etter deg pga at dette, så er det kanskje du som er en tanke paranoid.

Skjønner at det var tull, men hvorfor skrev hun akkurat det. Det jeg syns er spesielt. Hørt at det er 3%+, men en del bydeler på østkanten i Oslo er gettoer av muslimer. Trodde nesten at det var mer.

Lenke til kommentar

Har hørt noen muslimer som har kommet med ''Om 20 år skal hele norge være muslimsk''. Folk må begynne å åpne øynene for å se hva norge er på tur til å bli

Vi har hatt muslimsk innvandring i snart 50 år. Hittil er de blitt maks 4% av befolkningen. Om Norge skal bli muslimsk om 20 år så må de få opp farten.

For øyeblikket kommer det vel nesten dobbelt så mange katolikker som muslimer...

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

Man skal alldri dømme folk om de er paranoide, tilbakestående, osv. Så du trenger ikke å være så høy på pæra. Til slutt vil jeg spørre deg, hvilket land er du fra (foreldre)?

jeg er født og oppvokst i Norge.

av personlige grunner kommer ikke jeg til å skrive eller sende deg privat melding om hvor de er fra.. det jeg kan si er at de ikke er fra et arabisk land.

hvis du er slik i virkeligheten også er du paranoid, jeg dømmer deg ikke. det er bare slik det er... hvis du går rundt og tenker "muslimene skal ta meg og landet mitt" hele tiden er du paranoid.

du har allerede dømt alle muslimene i Norge som kriminelle, så det burde vel ikke være et problem for deg å bli dømt av andre vel...?

Vi har hatt muslimsk innvandring i snart 50 år. Hittil er de blitt maks 4% av befolkningen. Om Norge skal bli muslimsk om 20 år så må de få opp farten.

For øyeblikket kommer det vel nesten dobbelt så mange katolikker som muslimer...

HYSJ NÅ!

det du sier passer ikke inn i deres realitetsbilde...

muslimer kommer skrikende og hylende og skal islamisere Norge! sånn er det bare. og det kan du ikke benekte for da er du en landsforæder :hm:

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...