Gå til innhold

Norge ville vært tryggere uten innvandrere


Gjest medlem-320416

Anbefalte innlegg

Syns det burde være strengere krav til hvilke innvandrere/flyktninger som kan spasere fritt ute i samfunnet da veldig mange av disse har opplevd helt utenkelige ting i hjemlandene sine og ikke fått psykologisk hjelp til å takle det.

 

Det er fortsatt ikke en grunn til å knivstikke tre mennesker på en buss.

 

Jeg leste en gang et godt poeng: man kan godt utføre en slik forbrytelse samtidig som man har PTSD f.eks., uten at det trenger å være på grunn av diagnosen. Det kan være på pur F, akkurat som en FRISK person kan gjøre slikt på pur F.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi må bare stoppe innvandringen. Om 50 år kan hver tredje innbygger i Norge være innvandrer.

Nesten 50 prosent innvandrere i Oslo i 2040. Jeg vil bare reddet landet mitt, og ikke miste det til innvandre. Dette er en kjent vits: "Hva skjer hvis Norge bomber Pakistan, ingen ting alle bor i Norge."


Personelig så vil jeg at noe som dette skal skje i Oslo: http://www.nrk.no/verden/tusenvis-marsjerte-i-moskva-1.11336874

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Vi sender penger ut. Tar ubegrenset med folk inn.
Et eksempel på hvor patetisk norge er, er jo for eksempel da den 10 år gamle gutten ble ranet, og noen andre så det, tok raneren og banket han. hvem fikk straffen? jo, de som banket raneren. blir så irritert og provosert av sånne ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

Vi må bare stoppe innvandringen. Om 50 år kan hver tredje innbygger i Norge være innvandrer.
Nesten 50 prosent innvandrere i Oslo i 2040. Jeg vil bare reddet landet mitt, og ikke miste det til innvandre. Dette er en kjent vits: "Hva skjer hvis Norge bomber Pakistan, ingen ting alle bor i Norge."
Personelig så vil jeg at noe som dette skal skje i Oslo: http://www.nrk.no/verden/tusenvis-marsjerte-i-moskva-1.11336874

 

Har hørt noen muslimer som har kommet med ''Om 20 år skal hele norge være muslimsk''. Folk må begynne å åpne øynene for å se hva norge er på tur til å bli

Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

Sant, sant. Men vi betaler masse for å ha deg og alle de andre i landet. Våre egne penger som vi har jobbet for

 

hvor mye betaler du personlig for at jeg skal bo i dette landet da? og hvorfor er det bare meg og andre innvandrere som skal bli betalt for å bo i dette landet? hvem er det som betaler for etniske nordmenn som bor i dette landet?

 

jeg nevnte det før, er mange innvandrere som jobber og betaler skatt også.. deres penger går ikke tilbake i lommene deres heller. de er også med på å betale for at andre skal bo i dette landet. er noe samfunnet har bestemt skjønner du.. VI (samfunnet/innbyggerne/arbeiderne) betaler skatt ikke etniske nordmenn!

 

har ikke innvandrere jobbet for pengene sine eller?

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

Har hørt noen muslimer som har kommet med ''Om 20 år skal hele norge være muslimsk''. Folk må begynne å åpne øynene for å se hva norge er på tur til å bli

 

og du tror på dem? er du stokk dum?

 

folk med en noenlunde sunn fornuft ville ledd seg ihjel av idioter som tror Norge blir snikislamisert. jeg som en muslim vet at Norge ikke kommer til å bli islamisert... hva får deg til å tro at Norge blir det?

 

dere er bare ute etter å skape frykt og hat. hadde det ikke vært muslimer hadde dere vært ute etter noen andre... dere lever av frykt og hat.

 

"å nei muslimene er borte, hvem skal jeg frykte og hate nå da?!"

Lenke til kommentar

 

 

og du tror på dem? er du stokk dum?

 

folk med en noenlunde sunn fornuft ville ledd seg ihjel av idioter som tror Norge blir snikislamisert. jeg som en muslim vet at Norge ikke kommer til å bli islamisert... hva får deg til å tro at Norge blir det?

 

dere er bare ute etter å skape frykt og hat. hadde det ikke vært muslimer hadde dere vært ute etter noen andre... dere lever av frykt og hat.

 

"å nei muslimene er borte, hvem skal jeg frykte og hate nå da?!"

Du er mot oss etniske nordmenn, og forsvarer ditt eget folk. Husk at du bor i Norge og ikke et arabisk land

 

 

Ja

 

At samene var i Norge først er det vel liten tvil om, kanskje de burde gå sammen å kvitte seg med disse brysomme hvite innvandrerne før de blir ett flertall av befolkningen? Oops too late!

Når kom vi til norge? 1500 år kanskje? Samer er en urbefolkning, så teknisksett er vi innvandre. Men man kan definere innvandre på flere måter. Amerikanere er da innvandre i USA.

Endret av Dysfuncti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

Du er mot oss etniske nordmenn, og forsvarer ditt eget folk. Husk at du bor i Norge og ikke et arabisk land

 

jeg er ikke mot etniske nordmenn, jeg er mot deg.

 

ser du på deg selv som keiseren over nordmenn?

 

jeg vet veldig godt hvor jeg bor.. og familien min har ikke bakgrunn fra et arabisk land. tror du at Norge kommer til å bli islamisert ler jeg av deg og kaller deg dum.

 

de fleste muslimene som sier at Norge skal bli islamisert er stort sett de som ikke har noe nytte for samfunnet rundt seg. og som lever av hat og frykt, altså slike som deg!

 

du lever av hat og det vet jeg... hadde det ikke vært muslimer hadde du lett etter noen andre å frykte og spre hat over.

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

 

jeg er ikke mot etniske nordmenn, jeg er mot deg.

 

ser du på deg selv som keiseren over nordmenn?

 

jeg vet veldig godt hvor jeg bor.. og familien min har ikke bakgrunn fra et arabisk land. tror du at Norge kommer til å bli islamisert ler jeg av deg og kaller deg dum.

 

de fleste muslimene som sier at Norge skal bli islamisert er stort sett de som ikke har noe nytte for samfunnet rundt seg. og som deg lever av hat og frykt, altså slike som deg!

 

du lever av hat og det vet jeg... hadde det ikke vært muslimer hadde du lett etter noen andre å frykte og spre hat over.

Hvordan i all verden kan du påstå at jeg hadde laget andre rykter. Det eneste jeg vil fram til er at jeg vil ikke at Norge skal ha et flertall innvandre. Vi slipper inn flere tusen innvandre i året (fleste er muslimer), hvis vi forsetter sånn i lang tid, så vil Norge bli et islamisert land, Einstein. Når skal vi stoppe den, når. Det er ikke bare jeg som tror Norge blir et arabisk land, ganske mange tusen.

Endret av MathiasOslo
Lenke til kommentar

Når kom vi til norge? 1500 år kanskje? Samer er en urbefolkning, så teknisksett er vi innvandre. Men man kan definere innvandre på flere måter. Amerikanere er da innvandre i USA.

 

Teknisk sett er også samene "innvandrere", da de heller ikke har bodd der siden tidenes morgen. Det er ikke engang sikkert at samene var der først :) Jeg vet nå ikke hvorvidt det å være først diskvalifiserer noen fra å være innvandrere, heller. Samene - eller hvem som var først - har nå uansett kommet fra andre regioner først, og det gjelder i hele verden - selv landene hvor man kan si at menneskene "oppstod", siden det er overveiende sannsynlig at folk flyttet på seg fra tid til annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...