Gå til innhold

Norge ville vært tryggere uten innvandrere

Gjest medlem-320416

Anbefalte innlegg

Fra min Facebook:

"Håpe faktisk siv å erna tek seg hardt i nakken no, å får sendt ut alle dissa jævlane som berre e her for å lage faenskap!"

og:

"At han ikke var norsk var vel strengt talt ikke noe særlig stort sjokk!"

Det er altså to av mine såkalte Facebookvenner jeg nå kan kalle for brødhuer som klandrer et folkeslag på bakgrunn av ett individ.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes så vagt å erindre at forrige massakre her i landet ble utført av en som var hvit i huden og blond i håret. Og han drepte et ikke ubetydelig antall flere mennesker.

Uansett var det vel utlendinger som begynte det hele. Uten dem hadde det jo ikke blitt noen ABB heller.

Ikke det at vi skal greie alle over en kam for det altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, dette er da on topic i massevis. Det er nettopp slike hendelser som får folk til å ta standpunkt tilsvarende trådtittel. Dessuten vil jeg helst ikke ha innleggene mine over i en rablende idiot-tråd hvor jeg sannsynligvis ikke klarer å holde fingrene fra fatet og vil bruke alt for mye energi på å argumentere mot håpløse tilfeller.

Endret av Isbilen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, dette er da on topic i massevis. Det er nettopp slike hendelser som får folk til å ta standpunkt tilsvarende trådtittel. Dessuten vil jeg helst ikke ha innleggene mine over i en rablende idiot-tråd hvor jeg sannsynligvis ikke klarer å holde fingrene fra fatet og vil bruke alt for mye energi på å argumentere mot håpløse tilfeller.

Det er uansett et nyhetsak som fortjener sin egen tråd. Her synes jeg vi skal diskutere de større sakene.

Det er allerede for sent, jeg har laget en tråd for dere.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1549751

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

Det jeg mener er at de som f.eks er kriminelle ikke har noe å gjøre her. Og nå i dag er det 600 000 i Norge, og dette øker. Vi burde stoppe dette og kaste ut en del av dem. Ro deg ned tulling!

nå får du bestemme deg...

hvem er det som ikke har noe i Norge å gjøre? kriminelle eller utlendinger som er kriminelle?

og når fikk vi 600 000 kriminelle i Norge? så samt du ikke antyder at hver eneste innvandrer i dette landet er kriminelle "jævler" som ikke har noe å gjøre i dette landet.

du oppnår ingenting ved å spre hat mot muslimer som ikke har gjort deg eller dette landet noe galt. det hjelper heller ikke ditt og mange andres politiske syn å spre rykter og slenge dritt mot andre. kanskje folk hadde tatt deg og SIAN litt mere alvorlig hvis dere hadde oppført dere profesjonelt og ikke gått rundt og anklagd hver eneste muslim i dette lander for å være terrorister, nav snyltere, kriminelle bander etc.

finnes innvandrere som jobber og betaler skatt og følger lover og regler i dette landet også, just so you know.

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

En må nesten starte å bevæpne seg selv slik samfunnet er idag. Tenker på det som har skjedd med dem 3 som er blitt stukket ihjel med kniv på denne bussen.

Det må da være lov å ha NOE på seg som en kan beskytte seg selv med makt for å forsvare seg selv her i Norge? Eller er det totalt kardemomme by lov på alt av slikt? Jeg vet alt for lite rundt dette...

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Ja, men et Norge uten innvandrere er ikke noe alternativ, så da må vi heller gjøre det vi kan med det vi har.

vi kan ikke stoppe innvandringen, men det går an å begrense det. Norge er et jævlig land når det kommer til slikt. Vi er alt for snille. noen må sette foten ned snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

En må nesten starte å bevæpne seg selv slik samfunnet er idag. Tenker på det som har skjedd med dem 3 som er blitt stukket ihjel med kniv på denne bussen.

Det må da være lov å ha NOE på seg som en kan beskytte seg selv med makt for å forsvare seg selv her i Norge? Eller er det totalt kardemomme by lov på alt av slikt? Jeg vet alt for lite rundt dette...

nå kan jo politiet bære våpen. synd politiet ankommer stedet etter alle 3 har blitt drept..

Lenke til kommentar

nå kan jo politiet bære våpen. synd politiet ankommer stedet etter alle 3 har blitt drept..

Ikke sant, skal en bare sitte der å se på sin kjæreste bli stukket ihjel foran ens øyne uten at en kan gjøre noe? For så å ligge skrikene på buss gulvet mens en psykopat kaster seg over en å stikker en ihjel...

På tide å starte å ta forehåndsregler, en er ikke trygg noen plass lenger. Men hva kan en gjøre uten å bli kastet i fengsel pga en vil ha muligheten til å beskytte seg selv eller dem du er glad i dette landet?

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

nå får du bestemme deg...

hvem er det som ikke har noe i Norge å gjøre? kriminelle eller utlendinger som er kriminelle?

og når fikk vi 600 000 kriminelle i Norge? så samt du ikke antyder at hver eneste innvandrer i dette landet er kriminelle "jævler" som ikke har noe å gjøre i dette landet.

du oppnår ingenting ved å spre hat mot muslimer som ikke har gjort deg eller dette landet noe galt. det hjelper heller ikke ditt og mange andres politiske syn å spre rykter og slenge dritt mot andre. kanskje folk hadde tatt deg og SIAN litt mere alvorlig hvis dere hadde oppført dere profesjonelt og ikke gått rundt og anklagd hver eneste muslim i dette lander for å være terrorister, nav snyltere, kriminelle bander etc.

finnes innvandrere som jobber og betaler skatt og følger lover og regler i dette landet også, just so you know.

Sant, sant. Men vi betaler masse for å ha deg og alle de andre i landet. Våre egne penger som vi har jobbet for

Endret av MathiasOslo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...