Joachim_F Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 På papiret ser Montague's Mount interessant ut, men i praksis er det en trist affære.Anmeldelse: Montague's Mount Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Fryktet at dette spillet var av det tvilsomme slaget, kvalitetsmessig. Fint du allikevel tar deg bryet med å anmelde det. Bra du slakter "achievements"-gnålet. Kan ikke fatte og begripe poenget med denne formen for "belønninger" i spill. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Skuffende å lese anmeldelsen, men jeg skal definitivt forsøke dette spillet likevel. Mye av kritikken er urovekkende, men en god del av det negative som blir nevnt er ting jeg ikke regner med at jeg kommer til å irritere meg spesielt mye over. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Spilte gjennom dette samme dag det kom ut på gog, og fant fort ut at det var et dårlig spill. Er vel så å si enig med alt i anmeldelsen, samt karakteren. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Fryktet at dette spillet var av det tvilsomme slaget, kvalitetsmessig. Fint du allikevel tar deg bryet med å anmelde det. Bra du slakter "achievements"-gnålet. Kan ikke fatte og begripe poenget med denne formen for "belønninger" i spill. Enig med achievements. Atmosfære breaker Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har ikke et generelt problem med achievements, men jeg er skeptisk til hvordan de brukes noen ganger. I dette tilfellet synes jeg de ødelegger mer enn de tilfører, spesielt når de popper opp midt på skjermen og forteller deg at du har gått i en kilometer osv. Det føles helt malplassert, akkurat som om det plutselig skulle poppe opp en tekstboks midt på skjermen når du ser en film, som sier "gratulerer, du har nå sett halve filmen". 3 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har ikke et generelt problem med achievements, men jeg er skeptisk til hvordan de brukes noen ganger. I dette tilfellet synes jeg de ødelegger mer enn de tilfører, spesielt når de popper opp midt på skjermen og forteller deg at du har gått i en kilometer osv. Det føles helt malplassert, akkurat som om det plutselig skulle poppe opp en tekstboks midt på skjermen når du ser en film, som sier "gratulerer, du har nå sett halve filmen". På DVD så får man jo nesten en liten achievements halveis midt i filmen da: et lite hakk som varer et sekund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå