Cuneax Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Emulator tar for seg 28 år gammelt operativsystem.Ta fortiden tilbake: Kjør Windows 1.0 i nettleseren Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noe av grunnen til at jeg elsker nerder, vi driter egentlig i hva det kan brukes til, for det er dritkult at det funker i det hele tatt. 6 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Første operativsystemet jeg brukte, var CPM på min Superbrain datamaskin ca.1980. Senere ble det MS-DOS. Først en "floppydisk" for å "boote" inn DOS. Deretter en programdisk som ble stående i drive 1 og en datadisk i drive 2. Fordelen med MS-DOS var at allt virket. Etter å ha koblet om etpar ledninger i støpselet på ledningen (ehh..fixe kompatiblitet på hardware) virket skriveren som bare F. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det fryser med en gang man rører på musepekeren... men BASIC i PCDOS funker fint da. Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er nå ferdig med mitt kunstverk: "Potet og motvind" 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg