AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 HeiJeg har komt til det punktet hvor jeg vurderer å selge sex, da jeg ikke kommer meg ut i arbeid og ikke får jeg støtte i nav. er det noe marked for salg av sex for menn?? tenker da på kvinner som vil kjøpe. nekter å ha meg med mannfolk. Anonymous poster hash: df428...740 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvis du er mann er nok markedet mye mindre enn for motparten iallefall Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Med mindre du skal selge deg til skaphomser så tviler jeg på at markedet er enormt. Men det finnes nok eskortetjenester for menn. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tror du blr gi opp det der. Menn er altfor lett å få gratis. Både for jenter og homser Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 får satse på dopingmiljøet da.. er vel ingen annen utvei.helsikkes kommuniststat ! Anonymous poster hash: e55df...cc8 1 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hva gjør at du ikke kommer deg ut i arbeid? Hvorfor får du ikke støtte fra nav? Hvordan kan du ha en fysikk som skulle selge om du er arbeidsledig og økonomi (og tilgang til tilstrekkelig næring) deretter? Det finnes et marked for menn, men kravene til jentene er mye hardere å innfri enn kravene menn har til kvinner. 1 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hva med å studere? Da får du studielån og jobb når du er ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 får satse på dopingmiljøet da.. er vel ingen annen utvei.helsikkes kommuniststat ! Anonymous poster hash: e55df...cc8 Den var god! Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hva med å studere? Da får du studielån og jobb når du er ferdig Hvis man ikke får arbeid, så er vel også studiemulighetene snevre. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 De fleste (om ikke alle?) NAV kontorer tilbyr opplegg som skal gjøre deg klar for arbeid, der de også bistår deg i alt fra utforming av CV til jobbsøking, tilpassing til ditt behov er nøkkelen her. Gå ned og snakk med din saksbehandler, og om du ikke har en så setter du deg ned med en og forklarer situasjonen og ber de om å hjelpe deg med å skaffe arbeid. Du har vel også rett på sosialhjelp? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 hvordan skaffer man seg saksbehandler?? Anonymous poster hash: e55df...cc8 Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 hvordan skaffer man seg saksbehandler?? Anonymous poster hash: e55df...cc8 Det vil du nok få tildelt når du har lagt frem din sak. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 bare gå inn i nav, be om time ?? Anonymous poster hash: e55df...cc8 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 får satse på dopingmiljøet da.. er vel ingen annen utvei.helsikkes kommuniststat ! Det er en kommuniststat... fordi NAV sier du må klare deg på egen hånd? (Tviler uansett på om du ikke har krav på noe fra NAV.) 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 bare gå inn i nav, be om time ?? Anonymous poster hash: e55df...cc8 yep, i verstefall får du time en annen dag enn den du kom dettende inn på kontoret. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvis du ikke har registrert deg som arbeidssøker, så gjør du det online (nav.no). Tror du må det for å få penger (kan jo være du får jobb og). Der kan du registrere CV etc. Burde gjøre en så god jobb som mulig med dette, tror det lønner seg både mtp. jobbmuligheter og hvordan man blir "mottat" på kontoret. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 bare gå inn i nav, be om time ?? Anonymous poster hash: e55df...cc8 Du går inn, finner et skjema for sosialstønad (det ligger nok i bunkesvis veldig synlig da den type skjema er mest brukt), når det er første gang du leverer inn søknaden så vil du vanligvis bli kalt inn til en time der dere diskuterer nødvendig hjelpebehov. Alle har rett på å få sin søknad vurdert. Har du mer spm rundt NAV enn dette så vil jeg anbefale deg å bare gå ned og ta en dialog med de. Lykke til. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=gDkLSjsiqlMhøres ikke så glamorøst ut Endret 29. oktober 2013 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg