Ooooj Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 vi har fått en jacuzzi på hytten vår. (boblebad ute) men vi ville kunne se temperaturen i badet når vi er hjemme, det er viktig eller noe, vet ikke helt. vi fant ut at vi skulle bare sette opp et kamera foran en temperatur måler. men jeg vet ikke hvordan kamera jeg skal kjøpe, det må jo være et ip kamera som vi kobler til ruteren våres. (vi har en ice boks) hvordan skal jeg sette det opp? hadde kansje vært fint med en app eller noe sånt til kameraet, vet ikke om det finnes. hvis det finnes trådløs temperaturmåler for jacuzzien, ville det ha vært topp. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Her har du tingen du trenger: Twine Du trenger en Twine og en ekstern temperatur sensor. Edit: Står at temperatur sensoren er vannbestanding men om den tåler å ligge i vann over tid er jeg ikke sikker på. Endret 28. oktober 2013 av Pc Lynet 1 Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Her har du tingen du trenger: Twine Du trenger en Twine og en ekstern temperatur sensor. Edit: Står at temperatur sensoren er vannbestanding men om den tåler å ligge i vann over tid er jeg ikke sikker på. tusen takk! hjelpet veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå