C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 har dere prøvd å koble dere til med en ftp? altså ftp.home.no dere bruker samme brukernavn/passord dere trenger kun laste opp en mappe med bildene, så er dere klare til å vise frem. Takk for tipset.. skal prøve det Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 har dere prøvd å koble dere til med en ftp? altså ftp.home.no dere bruker samme brukernavn/passord dere trenger kun laste opp en mappe med bildene, så er dere klare til å vise frem. Problemet er at vi ikke får logget oss på via ftp... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, da var bildene ute! Fler kommer.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikke for å klage, men *hostjpghost* Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikke for å klage, men *hostjpghost* Utrolig enig. 9MBs .bmp-bilde? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 skifta format og lagt til et nytt! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 fikk bare frem et ,men hva var den blå greia som viftene var festet til :o Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 og kanskje litt mindre bilder som er klare? feks lag bildene med en oppløsning på ca 550 i bredden så blir de store og fine, men samtidig mulige å se for de fleste. å bruke litt fokus skader heller ikke. Lenke til kommentar
thorman Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvorfor kommer det negative svar på et godt initiativ? Fatter ikke helt det der. Skal hjemmebrenne eh... hjemmebygge vannkjøling selv og venter spent på resten av bildene. Kanskje blir det mulig å plukke opp noen gode ideer. Kjør hardt !!! Ville vært fint med tempmålinger osv ... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 skifta format og lagt til et nytt! Ja da ble det bedre, nå ser jeg hva det er :wink: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lagt til flere bilder nå! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 eller du kan registrere deg på home.no... veldig enkelt der! E vel eg som e idiot, Får det ikkje til der Lenke til kommentar
Josten Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 eller du kan registrere deg på home.no... veldig enkelt der! E vel eg som e idiot, Får det ikkje til der Ikke jeg heller :-? . Kommer bare "******.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.", hver gang jeg skal lage ny side. Ikke svarer de på mail heller . Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Akkurat det samme som hos meg Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Og dere bruker ftp for å laste opp osv? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei. Bruker den innebygde greia. Skulle tro at den var avansert nok til å legge ut et par filer. Har ikke noen sånne ftp program. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har ikke noen sånne ftp program. du har jo alltids "ftp" (start -> run -> ftp) et par fine kommandoer: ? open cd dir put Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå