Gå til innhold

Noen flere med dårlig erfaring med engrosservice.no?


Anbefalte innlegg

Kjøpte sykkel fra dem og de presterer å kun sende med en bruksannvisning på kinesisk. Monterte da sykkelen etter beste evne(innkludert banning). Men ble bra til slutt. Tok den deretter med meg på en sykkeltur til butikken(1 km). På vei tilbake igjen faller pedalen av, gjengene er da helt ødelagt.

Tar da kontakt med engrosservice som sier at dette er min feil. Når jeg da spør hvordan jeg skal montere sykkelen med kun kinesisk bruksanvisning, svarer de at jeg da måtte tatt kontakt med de for å få den norske. De tar ingen selvkritikk for ikke å ha sendt med en norsk.

 

Girsystemet er det også feil på, og i bruksanvisningen står det ingeting om hvordan jeg justerer det evt. Dette svarer de heller ikke på når jeg kontakter dem.

 

Men de kunne gi meg et godt tilbud at de fikset den for 650kr(sykkelen kostet 2000).

 

Hold dere langt unna denne useriøse bedriften.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er pliktige å sende deg norsk brukermanual.

 

Derimot hvis de gjorde en feil og du bare skrude sammen sykkelen på måfå så skjønner jeg forsåvidt at de ikke ønsker å ta ansvar for hvordan sykkelen ble, du kunne tross alt ha spurt etter en ny manual før du skrudde. Vet ikke hva lovverket sier om dette, men jeg tror ikke du har så veldig sterk sak egentlig.

 

Der jeg jobber skjer dette noen ganger fordi levrandørene ikke sender manualer og produktene samtidig. Hvis vi ikke har plukket det opp før vi har solgt produktet så sender vi ofte en manual på .pdf på mail sånn at kunden kan bruke produktet med en gang. (Vi sender selvsagt en papirmanual til de kundene som trenger det også, men det tar lenger tid)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøpte sykkel fra dem og de presterer å kun sende med en bruksannvisning på kinesisk. Monterte da sykkelen etter beste evne(innkludert banning). Men ble bra til slutt. Tok den deretter med meg på en sykkeltur til butikken(1 km). På vei tilbake igjen faller pedalen av, gjengene er da helt ødelagt.

Tar da kontakt med engrosservice som sier at dette er min feil. Når jeg da spør hvordan jeg skal montere sykkelen med kun kinesisk bruksanvisning, svarer de at jeg da måtte tatt kontakt med de for å få den norske. De tar ingen selvkritikk for ikke å ha sendt med en norsk.

 

Girsystemet er det også feil på, og i bruksanvisningen står det ingeting om hvordan jeg justerer det evt. Dette svarer de heller ikke på når jeg kontakter dem.

 

Men de kunne gi meg et godt tilbud at de fikset den for 650kr(sykkelen kostet 2000).

 

Hold dere langt unna denne useriøse bedriften.

Hei ! Denne varen ble solgt via Groupon og du fikk beskjed om å ta saken direkte med dem. Uansett så hjalp vi deg og fant en god løsning som begge parter ble fornøyde med. Vi ga deg mulighet til å levere varen tilbake til oss å få den utbedret på vår regning, selv om Groupon hevdet at du var delaktig i dette selv. Da du monterte sykkelen feil. Vi beklager at du fikk feil brukerveiledning. Du valgte selv å montere sykelen før du ga oss beskjed om at du ikke hadde fått skandinavisk brukermanual. Denne fikk du oversendt på mail fra oss samme dag som du sendt inn din første henvendelse på e-post. Problemet var at du skrudde pedalene på feil side, slik at gjengene gikk i stykker. Alle pedalene var tydelig merket med H og V Altså hvor de skulle stå.

 

Når det gjelder girene, så kjøpte du en umontert sykkel i eske, som du selv skulle montere.

Dette fremkommer tydlig da du ikke krysset av for montering. Alle 300 syklene som vi solgte av denne modellen har vi fått gode tilbakemeldinger på. Dog er det ikke uvanlig at noen kan få problemer med produktet. Men vi prøver alltid å finne en løsning. Men det er leit at du føler det slik, selv etter dialogen vi har hatt. Mvh Kundeservice

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...