jesus124 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har funnet ut at for å kjøre 2 grafikkort så er det nødvendig med vannkjøling. Men siden jeg aldri har drevet med dette før, lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg. Det kanskje best å begynne med utstyr først: Hva er det jeg trenger av utstyr? Jeg skal vannkjøle 2 stk. R9-290(x) grafikkort og 1 stk. i7 2600K, og har ikke tenkt å overclocke noe særlig. Hva er det beste og billigste ustyr for dette? Jeg har en Fractal Design R4 kabinett, og tenker det kanskje er lurt å gjøre som denne fyren: http://i.imgur.com/NvwWLyB.jpg http://i.imgur.com/Ey1lcTb.jpg Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Spørs om det har kommet blokk til 290 enda da. Han på bildet må ha problemer med å etterfylle vann eller gjøre om på noe! Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Spørs om det har kommet blokk til 290 enda da. Han på bildet må ha problemer med å etterfylle vann eller gjøre om på noe! Slik har jeg det i et atx kabinett... Lenke til kommentar
jesus124 Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Oppsettet ditt så mye rimeligere ut, ja. Hadde tenkt til å spøre deg hvordan det ville ha funget med to grafikkort, men trenger først å vite hva det er jeg skal kjøpe av utstyr (gjerne så billig som mulig). Kunne du hjelpe meg med det? Hva oppsett har du btw? Ser at ene tuben tar over en PCI-slot. Jeg bruker som sagt et Asus Xonar STX på en av plassene, og har planer om å bruke de 4 resterende på to 290. Jeg har et Gigabyte P67A-UD7-B3. Det vil vel fungere greit? Endret 28. oktober 2013 av jesus124 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg hadde det på samme måten da jeg hadde gtx 670 i Sli. Oppsettet mitt nå står i signaturen. Jeg bruker Aqua Computer pumpe, men den er litt dyr. Første gangen jeg bestillte kjøling så sendte jeg mail til digital impuls også satt de opp en liste med forslag etter mine ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå