Akidon Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Hei Jeg gikk til inkjøp av en Vaior Pro 13 for ca en måned siden. Men så sluttet baklyset på skjermen å fungere. Gikk fikk valget mellom å få sendt en ny en eller å få pengen tilbake.Spørsmålet er nå om jeg skal prøve meg på en ny Vaio eller om jeg skal skaffe meg noe annet. Jeg har ikke så mye tid til å bestemme meg så jeg henvender meg til dere. Min vaio har følgende specs:- Intel core i5 -8gb Ram -256 gb hardisk. - 13" HD skjerm uten touch. - Fikk of med ekstra batteri som skulle gjøre det slik at batteritiden økte til 18 timer eller noe sånt. Noe jeg ikke har fått tid til å teste. - Jeg synes for øvrig pekeflaten kunne vært bedre, samt at det trådløse nettverkskortet har dårlig ytelse. Ellers har jeg vært veldig fornøyd.Så spørsmålet er hva annet finnes det som eventuelt er bedre en Sony Vaio Pro 13?Det som er viktig for meg er at det er nok batteri til at den holder på lange flyreiser, samt at ytelsen er god nok til å kjøre lightroom for eksempel. Den bør også være lett og liten formfaktor, noe som er litt av grunnen til at jeg gikk for Vaio i utgangspunktet. Endret 28. oktober 2013 av Akidon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå