norsemanGrey Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Her på Diskusjon.no er det sikkert en haug med flinke folk med mye forskjellig kunnskap og gode ideer. Selv har jeg en rekke ideer og konsepter som jeg kunne tenke meg å få satt ut i livet pluss et stort engasjement og pådriv. Jeg har alltid hatt lyst til å bruke kunnskapene mine til å utvikle et eget produkt eller forretningskonsept, men synes det er vanskelig å komme i gang alene. Ofte trengs det et supplement av annen type kunnskap og det å starte en bedrift og nå ut til et potensielt marked / kunder er ikke noe jeg har erfaring med. Er det flere her som tenker / føler seg i samme situasjon som meg? Kanskje man kunne pratet sammen og se om man har en felles platform eller område for sammarbeid. Mine felter er ihvertfall innenfor HMI, SCADA, prosesstyring, PLC m.m., pluss mye generell erfaring innenfor bransjene. Hva med deg? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg investerer fra tid til annen i det jeg anser som gode ideer med seriøse mennesker som faktisk virker som dem er i stand til å gjennomføre planen sin, så dersom du har noe konkret må du gjerne ta kontakt. Dog har jeg ingen kjennskap til hverken HMI, SCADA, Prosesstyring eller PLC. Just a business man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå