Gå til innhold

GTA Online Turnering for Diskusjon.no (PS3)


Anbefalte innlegg

Forøvrig er det jo mange valg i golf / dart / tennis, eller er det kun i single player?
hadde vært fint om vi klarhet der også :)

EDIT:
Siste poll valg, det er en skrivefeil der på "ingen stemme"

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har trua på at det blir assisted aim som vinner, folk flest er ikke can't til å spille FA desverre =( . Det er ikke jeg heller, da, men er artigere når det er litt sånn at man ikke dauer med en gang noen ser en =p

 

Hvor lenge skal jeg la pollen runne tenker dere?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Høres veldig bra ut. Ser feks at Raul har stemt, selv om han er på xbox, men jeg har ikke sjangs å finne ut av slikt dall, så vi tar svarene as is når det er over.

Lar denne stå til mandagen, så finner finner vi tid.

 

Kan godt ta det neste helg for min del, vi poller tidspunkt neste uke, så finner vi ut playlists.

 

Når det gjelder playlists trenger jeg masse hjelp, jeg spiller lite race feks, så har ikke peil hva som er kjipe baner og bra baner, hva som egner seg til sykkel og bil, osv.

Så er det også antall baner per playlist, og litt rammer rundt konkurransene, hva som blir fair og moro liksom.

 

Men i første omgang; stemming foregår til mandag, så få folk til å komme stemme, gjerne ta det opp på mumble osv, så vi får med masse fra NORW, det er jo en del folk der. Hvis halvparten av de stemte og ble med hadde vi hatt enorme greier på gang :p .

Lenke til kommentar

Vi kunne vell nesten tatt en liten avstemning på baner også, de som har baner de liker, nevner de, så kan vi se hvor mange stemmer dem får ;)? personlig liker jeg In The Grove(Race) og andre race som går fra A til B, og at det kun er en runde.. Ellers når det gjelder DM og TDM liker jeg nesten alle, men spesiellt den på båten nede ved docken ;)

Lenke til kommentar

Ok, noen som kan ta over kontrollen her? Jeg får ikke sjans til å styre med dette rent tidsmessig akkurat nå, og merker interessen for gta online starter dvale litt. Kan være dagsformen, men anyways; hvis noen vil ta stafettpinnen og løpe videre med dette hadde det vært nice.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Allright!

Da er avstemningen og påmeldingen stengt, førstepost oppdatert og vi må finne ut dato(er) for dette spetakkelet!

 

Bare fyre på med ideer til tider som passer folket, så slenger jeg opp en vote snart på det :) .

 

Prøve fyre av dette her så raskt som mulig tenker jeg, ellers svinner det bare hen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...