Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Hey! Tenkte det kunne vært moro å satt sammen en turnering for oss PS3-brukere her inne i følgende ting: Race DM Golf Parachuting Team DM osv. Vi kunne stemt på baner folk liker, og satt opp playlist, så tar vel spillet seg av resultater såvidt jeg vet. Er det noe folk ille vært interessert i? EDIT: Er det mulig å kun spectate? Tenkte hvis noen har mulighet til å ta opp litt video hadde det vært artig å laget en liten video dersom denne turneringen går av skaftet . EDIT 2: Avstemningen og påmeldelsen er nå over og her er de påmeldte samt resultatene: Påmeldte: Deathmatch: RunRookieRun Christiano tsghost Alex1hw Mikachu TOO TRILL Engern Slai Sundvallen ColdIce Team Deathmatch: Loddo RunRookieRun neeeeii Raul07 (xbox?) Alex1hw Mikachu Slai Sundvallen xMeno Kverulantus ColdIce Mr. Hormonella Veichle Deathmatch: RunRookieRun Christiano tsghost Alex1hw Sundvallen Race: Loddo RunRookieRun Maximalyd Christiano medlem-267513 Stigs_GTA_cousin Raul07 (xbox?) tsghost Alex1hw Mikachu TOO TRILL Gnalern Sundvallen Kverulantus XfsB Mr. Hormonella Neeeeii GTA Race: RunRookieRun Maximalyd Christiano medlem-267513 Stigs_GTA_cousin tsghost Sundvallen Parachuting: Christiano medlem-267513 tsghost Mikachu Arm Wrestling: Sundvallen Mr. Hormonella Darts: Christiano Sundvallen ColdIce Tennis: Christiano Alex1hw Slai Sundvallen ColdIce BigJaffa Golf: RunRookieRun Christiano Raul07 (xbox?) tsghost Alex1hw Mikachu Slai Kverulantus ColdIce Shooting Range: RunRookieRun Regler (valgt etter avstemning): Race skal deles opp slik: Egen konkurranse for hvert veichle (og da også biltype) Tillates custom veichles: Nei. Begrensning på våpen brukt i DM/TDM: 50/50 ja/nei, usikker på hvordan vi gjør dette. Jeg heller mot "ja" selv, for å rett og slett få det mest mulig likt for alle. Kjedelig å være level23 mot en haug folk som rocker level 100 våpen som advanced rifle og granatkaster og assault shotgun... Men usikker på hvordan vi skal gjøre dette. Innspill? Aiming system i bruk: Assisted Aim. Nå stemmer vi for datoer frem til fredagen, og deretter velger vi baner for våre aktiviteter . Jeg skal lage en avstemning for datoer snart, men gjerne svar med forslag til datoer og tider som kan være ønskelige Endret 9. november 2013 av Slai 6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Godt forslag, blir med som en fra The Norwegian Kings! Foreslår at du setter opp et stemmevalg (poll) med mulige valg, så kan det gå 1-2 uker.Sett også opp forslag til datoer (gjerne ettermiddag / kveld).Vi kan godt ha puljer også (noen andre som støtter dette?) for å kunne fordele alt sammen slik at får mulighet til å delta. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 God idé, jeg er med! Lenke til kommentar
Loddo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tenkte du en turnering med alle "grener" involvert? Eller mer delt opp i sport, race, skyting?f.eks en sportsdel med Tennis, Golf og Trialthon. En del med motorsykkel, bil, off-road. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Tenkte oppdelt ja. Er liksom ikke alle som liker DM som liker races, og alle som liker races trenger ikke elske golf, osv. Tar gjerne imot tanker ang hvor oppdelt man ønsker dette, om man vil ha Race med alt det innebærer eller egne greier for motorsykler, sykler, båter, osv. Lenke til kommentar
Loddo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 For min del, så hadde det vært rått om man kunne kåret Diskusjon.no beste i hver enkel gren. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja, ikke sant =p Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Stiller med Mumble-server jeg! Blir gjerne med på planleggingen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Nice! Det hjelper på samholdet og moroa. Absolutt =) ! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Skal sette opp polls senere i dag om jeg får tid, så får vi avdekket litt hva folk kunne tenke seg og slikt. Spread the word, btw, så får vi så mange som mulig med her . Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Da var det en liten poll oppe. Noen spørsmål dere føler jeg har glemt som bør være med, er det bare å si fra 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg blir med på Race. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Blir spennende å se om vi blir nok folk til at dette blir noe særlig . Gjerne nevn det på mumble for diskusjon-crewet. Hore i nedgrevde grønnjesushelvete, glemte såklart adde at dette er PS3. Xbox kan ikke jeg styre noe med, den har jeg ikke. Skal redigere førstepost. Endret 29. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Blir spennende å se om vi blir nok folk til at dette blir noe særlig . Gjerne nevn det på mumble for diskusjon-crewet. Hore i nedgrevde grønnjesushelvete, glemte såklart adde at dette er PS3. Xbox kan ikke jeg styre noe med, den har jeg ikke. Skal redigere førstepost. Suppert, legg til i pollen for følgende på de 4 nederste valgene: * Ingen stemme Det lar folk som bare vil DM ikke stemme på bil-valgene og vice versa, Endret 29. oktober 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå