Ovidia2 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Life and Death Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er bare å bøye seg i støvet av beundring! Rett og slett lekkert. Det som er ekstra kjekt, er at man med det samme ser at det er du som står bak bildene - et slags fingerprint på uttrykk og ikke minst etterarbeidet 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Rålekkert, og en innertier nå i disse Haloween-tidene 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Fantastisk flott ! 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Fototeknisk "tour de force", - ingen tvil om det ! "Mørke" farger og dunkelt lys hører med i denne konteksten, og bildet må forstås ut fra den, - det er liksom ikke denne type bilder som henger over sengen på aldershjem ! Bildet forteller mye om dine kunnskaper og ferdigheter som fotograf, og for en amatør som meg, for eksempel, ville det ikke vært mulig å kreere noe med slike kvaliteter ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Må innrømme at du overasker meg stadig Tove Denne fortjener dagens bilde Vi som driver med foto daglig glemmer av og til å formidle arbeids mengden bak det ferdige produkt, men for dem som driver med foto som hobby kan jeg bare påpeke at her har Tove lagt ned noen timer arbeide! I dagens fotolandskap er vi stadig oversvømmet av bilder med ferdig redigerte filter som utgis av store masse produsenter av foto nettsider olignende. Da er det fort gjort å tenke at redigeringen er kjapp og enkelt men så lett er det ikke. Skal du ha noe unikt må du lage det fra bunn og slikt krever tid planlegging og know how! Det er det du betaler for hos en proff fotograf og det vil jeg driste meg til å utpeke Tove Landberg som! mvh Tommy Johansen 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Å tusen hjertelig takk alle sammen! Dette varmet å lese på morgenkvisten.....jo jeg legger nok ned en del tid på mine bilder for det er jo mine barn.. da mine andre barn har flyttet ot og er nå selvstendige...min tidligere kunsterfaring preger vel mitt arbeide mer eller mindre også så jeg setter stor pris på når noen verdisetter mitt arbeide slik som her:) TAKK så mye til dere alle:) MVH Tove Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Rene grøsseren dette her, må bare si miljø, lyssetting og modeller er helt på topp.Enten man liker stilen eller ikke , så må man bare bøye seg i støvet her. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Rene grøsseren dette her, må bare si miljø, lyssetting og modeller er helt på topp.Enten man liker stilen eller ikke , så må man bare bøye seg i støvet her. Tusen takk til deg også Jarle!! Satte stor pris på den fine tilbakemeldingen!! MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg