Tullballj Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg vurderer å få montert en boligalarm i huset. Har en vanlig bygning også et lite uthus som brukes som verksted og oppbevaringsplass. Har fått tilbud fra sector alarm, men med pakken jeg trenger der kommer det på 5-600kr i mnd. Da snakker vi to røykvarslere. To bevegelses sensorer med kamera. En til hver etasje. 3 magnetkontakter. Jeg lurte på om det er noen der ute som kan mache dette tilbudet og om det er mulig å få montert sin egen private alarm med samme funksjonalitet, bare at det er jeg eller venner som får varsel hvis noe skjer? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Du kan f.eks se på alarmen til Clas Ohlson f.eks. Ikke så billig i innkjøp, men det vil nok spare seg i lengden. Om du har alarm med vekterutrykning, så er det ikke sikkert de rykker ut ved alarm uansett. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Monter egen alarm, med lyd. Vekter beskyttelse er bevist ubrukelig på privathus, de kommer ikke tidsnok, ofte kommer de ikke i det hele tatt. var nylig en test av det, tror snittet lå på 45minutter(!) Så monter gjerne sensorer og slikt, men sats på klistremerker og alarm-uling isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå