Gå til innhold

Powercolor 9800 pro

ViperGTS

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mitt Powercolor 9800 pro idag, men det ser ut som om det er brukt(merker på vga utgang og dvi utgang)

Dessuten var den statiske posen bare teipet igjen(pleier ikke disse å være forseglet slik at man må "rive opp" posen?)

Eller kommer dette bare av testing/sjekking hos powercolor?

Er det noen med samme kortet som fikk med "slitemerker" på dvi og vga utgangen(eller andre snodige ting)?

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri fått noen komponenter, bortsett fra harddisker i forseglede poser... De fleste gangene har jeg fått dem klistret igjen med en klistrelapp med advarsel om statisk elektrisitet, og noen ganger kun med tape.

Merker på kontaktene kan jo komme av testing, men hvem vet... Hvis kortet ellers ser bra ut, og viker som det skal så er det ikke noe å henge seg opp i. :smile:

Lenke til kommentar

For rundt et par år siden bestillte jeg en minne brikke fra mpx.no som kom med brutt forsegling. Det kan jo hende at det jeg fikk, og det du har fått er en "angre vare". Man kan jo kjøpe et produkt, prøve det og angre kjøpet om man ikke er fornøyd. Jeg vet ikke om butikkene legger ut "angre varer" for salg igjen, men slike tilfeller som det her tyder jo på at de gjør det.

Personlig hadde jeg sendt tilbake skjermkortet og krevd et nytt skjermkort med inntakt forsegling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...