Lovegame Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei, Er på utkikk etter en rimelig men samtidig bra frisørsalong her i Trondheim. Timebestilling på nett er bare et pluss. Hva jeg mener med rimelig: Under 500kr, 3-400kr hadde vært ypperlig. Har prøvd meg tidligere på en liten frisørsalong i sentrum som var litt "jalla", fyren som klippa meg brukte ikke saks en eneste gang, bare maskin. Var billig da.. Norsk snakket han heller ikke. Takker for alle tips! Tenkte å få klippet meg allerede i dag! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvis du er student, og går for lærling, så er Blow veldig bra. Rundt 370,- med studentrabatt. Alle som jobber der er veldig flinke. Kan bestille time på nett. www.blowhairdressing.no Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Det finnes en rekke tips i NTNU-tråden. Bare å søke litt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har brukt thaidamen rett ovenfor inngangen til Mikrobryggeriet! 250 spenn for en grei klipp, aldri måttet vente! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Du kan også vurdere å lære deg å klippe håret ditt selv. Det er ikke spesielt vanskelig. Om du går for en middels kort hårsveis går det i korte trekk med maskin på sidene og bak, mens man tar saks på toppen. Ligger et par greie videoer på YouTube du kan ta en titt på. Maskin og ordentlig saks får du på Clas og lignende. Endret 29. oktober 2013 av Occi Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 Du kan også vurdere å lære deg å klippe håret ditt selv. Det er ikke spesielt vanskelig. Om du går for en middels kort hårsveis går det i korte trekk med maskin på sidene og bak, mens man tar saks på toppen. Ligger et par greie videoer på YouTube du kan ta en titt på. Maskin og ordentlig saks får du på Clas og lignende. Har sykt lyst å kunne det her, men tør ikke etter en uheldig sveis i militæret ^^ Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Har sykt lyst å kunne det her, men tør ikke etter en uheldig sveis i militæret ^^ Jeg har gjort det i ca ett år nå. Var ikke særlig kravstor når jeg gikk til frisøren, så tenkte at det var like greit å klippe det selv. Syns ikke det er verdt å betale 2-400kr for 20-30min. Det tok ganske lang tid i starten, spesielt å klippe håret i nakken, men nå bruker jeg bare 15 min. Viktig å ha en ordentlig hårklippemaskin som du enkelt kan justere lengde på, en ordentlig saks (billig på Clas som nevnt) og et håndholdt speil. Utover det er det bare å prøve seg litt frem i starten (det krever tålmodighet), men det kommer seg fort. Jeg har en forholdsvis enkel hårsveis. Kort på sidene og litt lengre på toppen som jeg kan rufse til. Han typen her er kanskje litt spesiell, men tipsene han gir er gode. http://youtu.be/pht0v-HGBZs Endret 29. oktober 2013 av Occi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå