vonGrepa Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg kjøpte Segate disker når jeg skulle ha nye s-ata disker nå fordi de har ord på seg for å være så stille.. men når det jobbes litt på disken så knattrer de jo like mye som den gamle IBM disken min. Hadde også en WD disk som ikke lagde lyd i det hele tatt.. selvom når den jobbet med full belastning.. Er det noen andre som har segate disker som bråker her? Er det et tegn på at noe er galt? Burde jeg være bekymret.. F.. ta den disken hvis den er ødelagt så jeg må ta en full installasjon igjen.. Det er denne segate'en jeg har: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3295 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis den disken knattrer like mye som min IBM Deskstar 180GXP så har du ikke mye å frykte, skulle den derimot lage mer lyd fra seg en den så er det vel litt verre... Ja, du vet jo selvsagt ikke hvor mye min IBM knattrer, men hvis den gamle IBM disken din skulle tilfeldigvis være omtrent like støyende som min IBM disk så har du jo noe å sammenligne med. btw har du hatt diskene i samme kabinett? er jo noen kabinett som slipper mer lyd ut en andre Lenke til kommentar
vonGrepa Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis den disken knattrer like mye som min IBM Deskstar 180GXP så har du ikke mye å frykte btw har du hatt diskene i samme kabinett? er jo noen kabinett som slipper mer lyd ut en andre Vel jeg hadde en deskstart 45Mb fra 1999 så den bråkte litt ja.. Segaten bråker bitte litt mindre men ikke mye. Jeg kjører fortiden med åpent kabinett så det er ikke noe støyskjerming, men når jeg kopierte fra den gamle WD disken til Segate diskene så la jeg øret intill og det kom omtrent ikke en lyd fra WD disken mens Segate'en knattrer og koser seg.. vanvittig irriterende.. og det er helt konstant under hele arbeidstiden.. Selv på små opprasjonen så kommer de med litt knattre-knattre... vonGrepa - lei av å laste patcher fra MS og Symantec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå