Schreiber Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Kanskje ikke den aller største nyheten, men nå er det endelig offisielt. Army of Darkness 2 er i produksjon, og vil ha Bruce Campbell i hovedrollen som Ash. Director er så klart Sam Raimi. Da er det vel bare å glede seg. (dette er for øvrig en oppfølger til de tre første Evil Dead-filmene. En oppfølger til remaken er også på vei, men har lite eller ingenting med AoD2 å gjøre. Det nærmeste er vel at det er mange rykter om at den tredje i rekken av remakes vil binde sammen remakene og de originale filmene, men det er bare rykter.) http://www.ign.com/articles/2013/10/27/evil-dead-2013-director-confirms-sam-raimi-for-army-of-darkness-2?abthid=526df1aa108fa0ec63000015 Endret 28. oktober 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Elsker Army of Darkness, har tilogmed en t-skjorte, men stiller meg skeptisk til en oppfølger. Føler på meg at det vil skuffe noe enormt, men jeg håper jo at det blir fett. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Enig i at den kan skuffe, men ikke glem at remaken/spin-offen fikk ganske bra mottakelse. Selv jeg likte den, og jeg nesten blodfan av serien. Både Sam Raimi og Bruce Campbell har gjort mye rart opp gjennom årene, men har de egentlig skuffet når de gjør noe sammen? (med unntak av Spider-man 3, men Campbell hadde bare en liten cameo der uansett.) Lenke til kommentar
Phate Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Instant cult-classic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå