Latias Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Når er trekningen? Rett etter City-kampen i morgen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Haha, tydelig at Fabio ikke scorer ofte. Han vet ikke hvordan han skal feire engang! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Solid kamp, dog meget svak motstand. Januzaj leverer glitrende som vanlig, dog blir han noe slurvete mot slutten av kampen. Chicha gjør en god kamp. Sentral midt og forsvar gjør alt oppskriftsmessig. Skjønner godt at Zaha og Büttner ikke får mye spilletid. Altfor slappe i det defensive arbeidet (spesielt Zaha). Büttner pådrar seg så utrolig mange urutinerte frispark imot hele tiden. Rusher inn i motstander og det blir frispark gang på gang. Fantastisk legg til Chicha, annet enn det synes jeg han var svak, og innleggsfoten hans er langt ifra magisk som noen her hevder. Zaha virker ikke å ha verken kondis eller noe inspirasjon til å ville hjelpe laget og viser bare glimtvis i 1. omgang bittelitt av det han kan. Tipper det er arbeidsmoralen som enn så lenge har holdt han ute av laget. Young ok i dag, verken mer eller mindre. Synes det er mange her inne som bare har bestemt seg på forhånd at Young spiller ræv, og det er merkelig at Zaha og Büttner m.fl som blir trukket frem som veldig gode, mens Young blir rakket ned på. Jeg er fornøyd uansett. God kveld i stugu! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Njah, poenget var vel heller at Young legger særdeles dårlige innlegg, noe som ikke akkurat er positivt med tanke på posisjonen hans. Ellers spiller han jo godkjent. Enig ang Buttner og Zaha tho. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Lundekvam: -" Jeg synes ikke det er straffe selv om Leroy Fer er opp med armen, og det er kontakt der. For meg, er det ikke straffe." Nå skal det sies at jeg kun såg kampen på en kornete stream, men det var da foten til Fer som tok Januzaj? Er jo derfor det er straffe. Meier han jo ned (selv om det ikke ser slik ut fra alle vinkler). Eller? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Deilig å få til en skikkelig kamp igjen. Ligacup eller ikke, 4-0 er solid mot PL-motstand. Dette går i riktig retning Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg ser også foten. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jo enig. Forstår ikke hvorfor det ikke er straffe for ham. Han tråkker jo tydeligvis på Januzaj både et og to ganger. Det er ganske vanskelig å løpe og holde balansen når noen tråkker på føttene dine. Lundekvam burde skaffe seg noen par med briller. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Halvparten av alle frispark i løpet av fotballkamp er mildere enn fellingen av Januzaj. Er det frispark utanfor 16-meteren er det straffe innanfor. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Litt usikker på om det var straffe. Januzaj falt nokså enkelt, det må sies. 50/50, hadde vært helt greit om det ikke ble blåst. Jeg ble overraska når han blåste hvertfall. Det at det blir et tema etter kampen viser vel bare at det kunne gått begge veier, og at avgjørelsen var vanskelig. Endret 29. oktober 2013 av jonastra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nå skal det sies at jeg kun såg kampen på en kornete stream Har ikke du konto hos Unibet? De viste kampen i strålende kvalitet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Har ikke du konto hos Unibet? De viste kampen i strålende kvalitet. Fikk ikke sett den der, mulig det har noe med at jeg er i UK? Fikk sett Inter-matchen hos Unibet, men hverken United eller Arsenal-kampen. Så jeg gikk egentlig bare utifra at det ikke gikk, og tenkte ikke mer over det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Fikk ikke sett den der, mulig det har noe med at jeg er i UK? Fikk sett Inter-matchen hos Unibet, men hverken United eller Arsenal-kampen. Så jeg gikk egentlig bare utifra at det ikke gikk, og tenkte ikke mer over det. Ah. Britiske selskaper liker som kjent ikke konkurranse, så meget mulig at de har satt restriksjoner på det i UK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå