Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Norwich (LC)

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solid kamp, dog meget svak motstand. Januzaj leverer glitrende som vanlig, dog blir han noe slurvete mot slutten av kampen. Chicha gjør en god kamp. Sentral midt og forsvar gjør alt oppskriftsmessig.

Skjønner godt at Zaha og Büttner ikke får mye spilletid. Altfor slappe i det defensive arbeidet (spesielt Zaha). Büttner pådrar seg så utrolig mange urutinerte frispark imot hele tiden. Rusher inn i motstander og det blir frispark gang på gang. Fantastisk legg til Chicha, annet enn det synes jeg han var svak, og innleggsfoten hans er langt ifra magisk som noen her hevder. Zaha virker ikke å ha verken kondis eller noe inspirasjon til å ville hjelpe laget og viser bare glimtvis i 1. omgang bittelitt av det han kan. Tipper det er arbeidsmoralen som enn så lenge har holdt han ute av laget.

Young ok i dag, verken mer eller mindre. Synes det er mange her inne som bare har bestemt seg på forhånd at Young spiller ræv, og det er merkelig at Zaha og Büttner m.fl som blir trukket frem som veldig gode, mens Young blir rakket ned på.

Jeg er fornøyd uansett. God kveld i stugu!

Lenke til kommentar

Lundekvam: -" Jeg synes ikke det er straffe selv om Leroy Fer er opp med armen, og det er kontakt der. For meg, er det ikke straffe."

Nå skal det sies at jeg kun såg kampen på en kornete stream, men det var da foten til Fer som tok Januzaj? Er jo derfor det er straffe. Meier han jo ned (selv om det ikke ser slik ut fra alle vinkler). Eller?

Lenke til kommentar

Litt usikker på om det var straffe. Januzaj falt nokså enkelt, det må sies. 50/50, hadde vært helt greit om det ikke ble blåst. Jeg ble overraska når han blåste hvertfall.

Det at det blir et tema etter kampen viser vel bare at det kunne gått begge veier, og at avgjørelsen var vanskelig.

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Har ikke du konto hos Unibet? De viste kampen i strålende kvalitet.

Fikk ikke sett den der, mulig det har noe med at jeg er i UK? Fikk sett Inter-matchen hos Unibet, men hverken United eller Arsenal-kampen. Så jeg gikk egentlig bare utifra at det ikke gikk, og tenkte ikke mer over det.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett den der, mulig det har noe med at jeg er i UK? Fikk sett Inter-matchen hos Unibet, men hverken United eller Arsenal-kampen. Så jeg gikk egentlig bare utifra at det ikke gikk, og tenkte ikke mer over det.

Ah. Britiske selskaper liker som kjent ikke konkurranse, så meget mulig at de har satt restriksjoner på det i UK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...