AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 men når jeg spurte om hun hadde tenkt tanken på om det var best i gitte situasjoner som f.eks når hun fraff andre menn at hun var singel, var svaret ja. Jeg valgte å reise meg og gå, har ikkje kommet tilbake enda. Hva pokker mente hun med det ? Anonymous poster hash: e21bd...ca3 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Du er virkelig nødt til å gi et bedre referat av samtalen hvis vi skal kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det her var interessant. 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Trodde det var noe jeg ikke helt fikk med meg, men må si som de andre: dette må du gjenta Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg mistenker at TS har hatt noe gående med ei jente, og så vært tidlig ute med å si at han elsker henne. Når de da har pratet videre så har han spurt henne om hun vil si at hun er singel når hun møter nye menn, så sa hun ja. Dette tok TS hardt og reiste seg da opp og gikk. Hvis dette er riktig: Hun mente nok at hun ikke er klar for/ser på dere som i et monogamt forhold (Ikke nødvendigvis kjærester, men ekslusive). Uten å vite mer rundt dette så mistenker jeg at TS har vært litt for påtrengende og litt kjapt ute med å erklære sine følelser. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er flere tusen situasjoner hvor det er "bedre" å være singel, helt ærlig svar på spørsmålet fra hvor jeg sitter Alle valg har positive og negative sider, hverdagen er full av valg hvor man må veie disse to opp mot hverandre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Hmm, trodde det var ganske straight forward dette men ok. Vi har vært sammen i 5 år, har følt i det siste at det har vært noe gæli. Derfor så spurte jeg henne om dette og svaret var som jeg skrev i første post.. Anonymous poster hash: e21bd...ca3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Da stiller det seg litt annerledes.. Selv om faktumet er det samme (singel har sine fordeler), så burde man kanskje ha lagt bort slike tanker etter 5 år... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg fikk ikke helt med meg greia heller i første post. Så dere har vært sammen i fem år og du sa du elsket henne? Har dere sagt det til hverandre før? Var dette første gangen? Eller mener du bare at du sa at du elsket henne (igjen) og så skjedde alt det? Virker veldig rart at hun i enkelte situasjoner ønsker å "være singel" når dere har vært sammen i fem år. Virker som hun vil signalisere for andre menn at hun er ledig på markedet og klar for litt action, eventuelt åpen for mer. Jeg forstår veldig godt at du gikk i så fall. Dette føles ikke rett i det hele tatt. Jeg ville bedt henne klargjøre mer. Hva ønsker hun fra deg? Hva ønsker hun fra dere? Hva ser hun for seg skjer med forholdet? Hva skjer om hun møter en fyr hun liker og han tror hun er singel? Skal du bare sitte der og vente med hendene i fanget mens hun blir bedre kjent med ham? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Takk for svar. Er akkurat det jeg og mener, dette er ikke rett. Hva er poenget om hun vil vere med meg. Skal ha en prat med hun ikveld så får vi se. Ser for meg at dette ender med dårlige nyheter for min del for jeg kan ikke leve med den usikkerheten hun idag utstråler, huff, denne dagen kommer til å bli lang.. Anonymous poster hash: e21bd...ca3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Usj. Jeg misunner deg ikke. Hadde min kjæreste sagt noe slikt, så hadde jeg visst at noe var galt... Det er lurt av deg å ta en prat med henne, selv om det ikke blir lett. Er hun allerede interessert i noen, kan det være det som ligger bak - eller ønsker hun bare å være åpen for muligheten? Magefølelsen min sier at denne innstillingen hennes er helt feil. Lykke til med samtalen i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå