Gå til innhold

"Det nye Raadhus" i Gamlebyen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert!

Flott bilde av Det nye Raadhus. Jeg synes noen ganger det er vanskelig å ta bilder i sentrum av Gamlebyen, ofte fordi det er en del "forstyrrende elementer", Det kan være biler som står parkert, eller kjører rundt, eller det kan være så folksomt, at det av den grunn også blir vanskelig å få "rene bilder " av bygningene. Du ser ut til å greie dette utmerket. Det er hyggelig med mennesker, misforstå meg rett. De er jo også naturligvis med på å skape miljøet i Gamlebyen. Men når du ønsker "bare bygningene", så kan det faktisk være litt vrient å få til. Hvordan bærer du deg ad ? Jeg synes alltid du får fram en spesiell ro i bildene dine.

Mvh Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei Albert!

Flott bilde av Det nye Raadhus. Jeg synes noen ganger det er vanskelig å ta bilder i sentrum av Gamlebyen, ofte fordi det er en del "forstyrrende elementer", Det kan være biler som står parkert, eller kjører rundt, eller det kan være så folksomt, at det av den grunn også blir vanskelig å få "rene bilder " av bygningene. Du ser ut til å greie dette utmerket. Det er hyggelig med mennesker, misforstå meg rett. De er jo også naturligvis med på å skape miljøet i Gamlebyen. Men når du ønsker "bare bygningene", så kan det faktisk være litt vrient å få til. Hvordan bærer du deg ad ? Jeg synes alltid du får fram en spesiell ro i bildene dine.

Mvh Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Takk for hyggelig og fyldig kommentar ! :)

Det er mange som ønsker et bilfritt bymiljø i Gamlebyen, men inntil det skjer, må vi forholde oss til forholdene slik de er.

Jeg gjør det enkelt, - fotograferer gater og områder uten parkerte biler, - evt. også "folk", og håper på en viss

omrokering av biler m.m. ved neste besøk i denne svært sjarmerende lille byen ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Flott bilde av en flott bygning. Ny arktektur kan ikke måle seg med de flotte gamle bygningene :)

Mvh. Runr

Hei, Rune.

Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! :)

Moderne bygningsarkitektur har helt siden 1960-tallet vært konsentrert rundt glass, betong og horisontale / vertikale linjer.

En viss "oppmykning" har begynt å gjøre seg gjeldende, men det er langt igjen til den "klassiske" vestlige arkitekturen.

Det er imidlertid grunn til å håpe at utviklingen vil fortsette i "riktig" retning ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...