Gå til innhold

" Blå sone "

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lisbeth.

Dette var vakkert og stemningsfullt ! :)

Jeg har selv forsøkt meg på å transformere et "vanlig" bilde

(for det er det som er utgangspunktet, vel ... ?) til noe nytt, helst vakkert og spennende, - men det ble høyst uspennende og direkte stygt !

Det har nok noe med evner å gjøre ... :)

Så "døm som ikke greier'e sjæl", får glede seg over dem som har fått utdelt en større porsjon kreativitet ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei, Lisbeth.

Dette var vakkert og stemningsfullt ! :)

Jeg har selv forsøkt meg på å transformere et "vanlig" bilde

(for det er det som er utgangspunktet, vel ... ?) til noe nytt, helst vakkert og spennende, - men det ble høyst uspennende og direkte stygt !

Det har nok noe med evner å gjøre ... :)

Så "døm som ikke greier'e sjæl", får glede seg over dem som har fått utdelt en større porsjon kreativitet ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hei Albert.

Takk for hyggelig kommentar. Litt lek med farger går jo an, når man ikke helt får bestemt seg for hvilket fuglebilde man skal legge ut som neste. For fugler har blitt foreviget , i hopetall i det siste , er jeg stygt redd for ! Fordi problemet blir å velge, og kassere.

Skulle likt å se det du kaller "høyst uspennende og direkte stygt". Tror nok sikkert det ble både vakkert og spennende :D

Hva kreativitet angår, så er det vel få som er så kreativ som du , til å gi fantastiske tilbakemeldinger, oppmuntring og positivitet til de fleste her inne :D

Hilsen Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...