Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til hva vi skal gjøre?

Anbefalte innlegg

Heisann, er en gutt på 17 år. Denne "saken" handler ikke direkte om meg men jeg vil støtte kompisen min, så spørr om hjelp her

Saken er det at bestekompisen min ble sammen med en jente for ca 2 måneder siden. De har det ganske bra sammen, men en annen venn av oss legger litt ann på dama til kompisen min. Han snakker med henne 24/7 og småflørter litt med henne. bestevennen min har sagt klart ifra til han at han misliker at han snakker så mye med hans kjæreste. For 5-6 dager siden sendte han melding til dama til vennen min hvor det sto noe sånt "i natt drømte jeg at vi var sammen og klinte, og drømmen var sykt bra og jeg skulle ønske at det var på ekte" dette fikk selvfølgelig bestekompisen min vite gjennom dama og da klikka bestekompisen min.

Han konfronterte han som sendte meldingen og sa at det var ugreit at han sa sånt til dama hans. De krangla en stund, og av en eller annen grunn begynte dama og støtte han som sendte meldingen. Det likte ikke kompisen min og det ble en helvettes krangel om at dama absolutt aldri støttet kjæresten og at det var alltid bestevennen min som måtte gi seg når de kranglet. Det endte med at bestekompisen min sa unnskyld til begge,,,

Men de har vært nære å slå opp flere ganger mye pga han som prøvde seg på dama og at dama aldri støttet kjæresten.. Så hva skal han gjøre? skal han slå opp? prøve å si at han er lei av at han aldri blir støtta ( som han har gjort flere ganger)

Vi er egentlig også temmelig lei av han vennen vår som lyver, baksnakker og flørter med 1000 jenter på en gang. Skal vi bare ditche han?

Sorry for at det er sykt uoversiktlig, men jeg har dysleksi og det er litt vanskelig å skrive når man ikke kan nevne navn, og alle detaljer siden jeg vil ikke at de plutselig finner denne tråden.

Anonymous poster hash: 7e7a0...cd8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...