Zeph Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ein diskusjon om voldtekt som utvikla seg til ein større sak er fjerna. Hald innlegga til emnet og ta eventuelt den lengre diskusjonen ein anna stad. 1 Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 at jeg røyket engang det er da ikke så ille? hvordan røyk er det snakk om Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 sterkere enn den vanlige sorten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Moderatormelding Tråden stenges for en gjennomgang Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Tråden åpnes igjen etter en opprydning. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 At jeg tok rotfylling. Etter jeg tok det føles det som jeg har noe mellom tennene hele tiden Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Man bør ikke angre over hvordan det gikk, man bør angre for hva man gjorde/ikke gjorde. At jeg tok rotfylling. Etter jeg tok det føles det som jeg har noe mellom tennene hele tiden Kanskje dette faktisk får deg til å føle deg mer levende. Og selv om du ikke liker det, så ville du kanskje hatt det verre uten. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Man bør ikke angre over hvordan det gikk, man bør angre for hva man gjorde/ikke gjorde. Kanskje dette faktisk får deg til å føle deg mer levende. Og selv om du ikke liker det, så ville du kanskje hatt det verre uten. Mer levende?! Jeg skulle ønske jeg var død! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Mer levende?! Jeg skulle ønske jeg var død!Sikker? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Sikker? Jeg overdrev kanskje litt men uansett: jeg unner ikke min værste fiende å ta rotfylling uten at det er absolutt nødvendig! Jeg tok det fordi jeg var lei av å ha bruke tannpirker. Det jeg ikke var klar over var at med rotfylling føles det som jeg har noe i tennene hele tiden Rotfylling føles som et fremmedlegme. IKKE ta det! Endret 30. oktober 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg overdrev kanskje litt men uansett: jeg unner ikke min værste fiende å ta rotfylling uten at det er absolutt nødvendig! Jeg tok det fordi jeg var lei av å ha bruke tannpirker. Det jeg ikke var klar over var at med rotfylling føles det som jeg har noe i tennene hele tiden Hmmm. Interessant. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hmmm. Interessant. Nå er du ihvertfall advart 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Nå er du ihvertfall advartTakker for den . Håper du vil finne samme nytten i meg. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Takker for den . Håper du vil finne samme nytten i meg. Du har jo ikke sagt noe nyttig enda Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Du har jo ikke sagt noe nyttig enda Hahahaha . Kanskje du da lærer å skrive litt mer nyttig . Eventuelt kan du også lære å gi faen . Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hahahaha . Kanskje du da lærer å skrive litt mer nyttig . Eventuelt kan du også lære å gi faen . Hva er nyttig for deg? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hva er nyttig for deg?Å tro at jeg kan alt nyttig jeg trenger for å gjøre det jeg vil, men samtidig tro at jeg vil lære alt jeg trenger å lære. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Å tro at jeg kan alt nyttig jeg trenger for å gjøre det jeg vil, men samtidig tro at jeg vil lære alt jeg trenger å lære. Si en ting som betyr noe for deg Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Si en ting som betyr noe for deg "I only fail to keep myself human." Fordi alle mennesker feiler. "Balance is the key to life." Da ingenting er bra i verken for store eller små mengder. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Angrer på at jeg sånn helt uten videre sluttet å trene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå