Boil In Bag Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) God kveld! Akkurat nå skriver jeg en oppgave om etikk. Jeg ble stående fast da jeg skrev som følger "... har du da (motsetning til stridt(overholdt kanskje?)) Benthams utilitarisme, men er i strid med Kants humanitetsformulering." Etter en kikk gjennom kryssordbøkene og noen raske google-søk uten hell fant jeg ut at jeg måtte spørre noen. Så derfor spørr jeg dere. Har noen av dere et godt antonym til å stride? - Boil Endret 27. oktober 2013 av Boil In Bag Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 "Har du da stemt for Benthams utilitarisme, men er i strid med Kants humanitetsformulering." Ville jeg kanskje si. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 "Har du da stemt for Benthams utilitarisme, men er i strid med Kants humanitetsformulering." Ville jeg kanskje si. Oppgaven var allerede levert når dette kom. Endte opp med i tråd med. Takk for svar uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå