Jatak19 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Jeg har tenkt litt på å kjøpe Chinchilla eller en degus, bare små tenkt. Jeg er ikke helt sikker egentlig. Men jeg har noen spørsmål (hvis noen vil svare dem) Hvor kan man kjøpe Chinchilla eller degus? Hvor mye koster de som regel? Biter de? Hvilket kjønn? Endret 27. oktober 2013 av Jatak19 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 finn.noalt i fra gratis til flere tusen... (degus går ikke mer enn 500)alle dyr bitervet ikke mye om forskjellene mellom kjønn på chinchilla.NOTE. chinchillaer kan bli OVER 20år. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har selv hatt mange chinchilla tidligere, og du må være forbredt på at det er ganske mye arbeid med de. Mye som skal passes på og legges til rette, for ikke å snakke om at de er noen destruktive jævler når de er ute. (De tygger på absolutt alt) De blir sjelden tamme, men noen blir det om de blir håndtert helt fra barn av. Kosedyr er de på ingen måte! http://www.chinchilla.no/ Her kan du lære mye, og de har et brukbart forum med info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå